İzleyiciler

17 Eylül 2011 Cumartesi

Kumpir çakması

Yemek paylaşımını genelde yakın arkadaşlarım nedeniyle yapıyorum.Yemek blogları sahibeleri gibi hünerli değilim,kendi çapımda uydurup sevgi ekleyerek pişiriyorum yemeklerimi:)

Geçtiğimiz günlerde 'evde çakma kumpir yapıyordun nasıldı?' diye soran bir arkadaşım bana bir süredir kumpir yapmadığımı hatırlatmış oldu ve hemen yaptım,ekledim(Daha önceki çakma kumpir yazım burda)

 Küp küp doğranan patatesler biraz tuz ve su ile haşlanır(Ben minik kare borcamda iki kişilik yaptığım için az sayıda patates kullandım.Denemek isterseniz çoğaltın şekerler;))
 1 kutu garnitür yıkanıp-süzülüp ezilen patateslere eklenir,

 Karışım borcama alınıp üstüne kaşar rendelenir,fırında 10-15dk pişirilir,
(Kociş nedeniyle eve sosis almadığımız için malzemelerde eksik kaldı ama tadı gayet iyi oldu.)

 İsteğe göre ketçap-mayonez-kola ve karşınızda sizi çook sevdiğine emin olduğunuz biri ile basit bir yemek ziyafetmiş gibi önemsenir,tadılır....



16 yorum:

  1. fantasticooo! :) afiyet bal seker olsun canımm :)

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkürler tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyo eline sağlık canım senin kociş sosis özürlü benimki patates özürlü ben hükmen yeniğim bu konuda kendime yapıp denicem ama

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım.kaşardan birazda patates püresinede katıyorum.kaşarın lezzeti böylece heryere dağılmuş oluyor :)
    afiyet olsunnnn :)

    YanıtlaSil
  5. mor menekşe;dene şekerim beğeneceksin:))

    pembe fiyonk;canım bende bazen patates kısmına kaşar ekliyorum,o anki ruh halime göre yapıyorum:))teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. yapicim yapicim yapicimmmmm nefis görünüyor:))))))

    YanıtlaSil
  7. yap şekerim,şimdiden afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
  8. Kumpir çok seviyorum, bunuda denicem :) tskler tarif için ve ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  9. Bende çok seviyorum,bu hem kolay hem leziz bi tat;)teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. ımmm enfes gözüküyor =) bayıldımmmmm =) ellerine sağlık cingifilli =)

    blogumada beklerim; mavi-dunyam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. bayıldım :) ben de deneyeceğim bir gun :)

    http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Mmmh çok lezzetli görünüyo, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. ellerıne saglık neden gece gece bakıyorum kı :(


    Blogumuzdakı cekılıse beklerız:)

    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...