İzleyiciler

4 Eylül 2011 Pazar

Mutluluk


Bu yazın son kulaçlarını atıp,aile dostlarımızla kucaklaşıp yazlık sezonunu kapattık.Evimize döndük.

Gezmeyi çok seven ben inanılmaz ama bu yaz gezmekten yoruldum,evimi özledim.
Artık arkadaşlarla ev gezmeleri istiyor bünyem:)

Yarın yeni eğitim-öğretim yılına başlıyor olmamızın heyecanı içindeyim.

Uzuun bir tatilden sonra sabah erkenden hazırlanıp evden çıkmak sanırım zor gelecek.Tüm bunlar için şükredesim geldi;
*Uzun güzel bir tatil için
*Döndüğümde beni heyecanlandıran işim için
*Ailem,arkadaşlarım kısacası tüm sevdiklerimle geçirdiğim güzel günler için
*Hayattaki en önemli şey;'sağlık'benle ve sevdiklerimle olduğu için...

Sağlık,huzur olsun sevdiklerim yanımda olsun da ben hergün erkenden işe gideyim,tatilim bitsin,yarının pzt olmasının stresi olsun ne çıkar?...

11 yorum:

  1. haklisin ne cikar ,insana dokunmaz bile ve Allah insallah bizi ve sevdiklerimizi sagligindan mahrum etmesin ..mutlulugun daim olsun ..

    YanıtlaSil
  2. yarının stresi var üstümde...

    YanıtlaSil
  3. bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim kendimede beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Doğru söylüyorsun..
    Ne çıkar canım..

    Kolaylıklar diliyorum sana..
    Hayırlı haftalar..

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel söylemişsin, ne kadar güzel şeyler için şükretmişsin...

    en önemlisi sağlık gerçekten, o olmadan hiçbir şeyin bir önemi yok...

    güzel bir kış sezonu geçirmen dileğiyle...sevgiler çok canım...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. aynen tatlım her dem mutlu olmak dileğiyle mucx

    YanıtlaSil
  7. aynen tatlım her dem mutlu olmak dileğiyle mucx

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir post olmuş buu:)

    YanıtlaSil
  9. Hepinize çok teşekkürler şekerlerim.kocaman öpüldünüz;)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel yazmışsın, tabi cuma gecesi okumak ayrı bir keyif oldu :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...