İzleyiciler

4 Ağustos 2011 Perşembe

Tatilim uzadııı ve bir mesaj!

Çok mutluyum çoook!Ortaklarla toplantı uzun sürdü ama değdi diye düşünüyorum.Ağustos 8'de derslere başlayıp sadece 12.sınıf öğrencilerimize ders anlatacaktık.Öğrencilerimizin çoğu sosyetik olduğu ve tatilini bölemediği için tarihte ufak bi oynama kararı aldık:)Zaten özel ders şeklinde çalıştığımız için,derslerimiz çok az sayıda öğrenci ile yapıldığı için konu yetiştirememe gibi bi durumumuz yok dedik veeee Bayram sonrasında yoğun tempolu çalışmaya karar verdik.

Yani haftada bi iki gün özel dersim var onun dışında Eylül'e kadar tatilim.Şimdiden planlara başladım:)Haftasonu eşimin dahil olabilceği haftaiçi ise arkadaşlarımla geçirilecek güzel günler beni bekler,sanırım yarına yolculuk görünüyor:))

Bu tatili 'Focus'umuza borçluyuz deyip mini bi reklam yapıyorum izninizle:)



Şunu eklemden edemiceğim;(bloglardan tanıdığım hiçbir arkadaşım için değil bu kısım!!!)


Bana ne çok geziyorsun-İşin ne rahat-Hayat sana güzel gibi lafları sık sık kullanan bazı tanıdıklarım şunu gözden kaçırıyorlar;


Bu noktaya ulaşabilmek için çok çabaladım,çook çalıştım,yıllarca emek verdim+bulunduğum noktanın tek nedeni:ballı bir insan olmam değil yani!


Şimdi hakettiğim güzellikleri yaşıyorum.veee diyorumki;'Çalış seninde olsun;)'
Hımmm kıskanma demek isterdim ama dilim varmıyor,kıskanabilir hatta çatlayabilirsin;)


Gerekli mesajımıda verdikten sonra huzurla günümü planlayabilirim.


İyi niyetli,güzel kalpli şekerlerimi kocaman öpüyorum...

16 yorum:

  1. Boşver o insanları tatlım maalesef hepimizin hayatında varlar. Kıskananlar çatlasın de geç ama yanında nazar boncuğu taşımayı da unutma;)

    YanıtlaSil
  2. Canım takmamaya çalışıyorum ama zaman zaman sinir bozuyorlar.blogumunda sıkı takipçileri olduğunu biliyorum.o nedenle burdan yazmak istedim.yoksa keyfim yerinde 2salakta bunu bozamaz:))

    nazar boncuklu bilekliğimi hiç çıkarmıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Tatilinin uzamasına sevindim am, şimdi sen tatile gidince 1-2 güne kadar açıklayacağın süprizinde uzamış olacak sanırım buna üzüldüm :p

    Ne derler insanın ağzı torba değil ki büzesin.. Allahım herkesin gönlüne göre versin örtmenim.. takılma sen.

    YanıtlaSil
  4. Canım yarına gitsemde pzt dönerim,perş.günü tekrar giderim.o nedenle net bi gün söyleyemedim dün.düşündüğümü paylaşayım bugün senle gün kararlaştıralım.fundaya filanda haber vericez tabi:)

    Dileklerin için teşekkürler canım.Allah kim iyi kim fesat görüyor ona göre hakettiğini veriyor bence.öpüyorum;)

    YanıtlaSil
  5. Boşver tatlım millet ne düşünürse düşünsün, zaten insanlar hep kendi işlerinin çok zor başkalrının işlerinin hep uzakdan bakıp kolay olduğunu düşünüyorlar .
    Bol bol gez toz keyfine bak.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Haklısın canım uzaktan kolay geliyor ama tabiki böyleleri hep olacak bizse hep görmezden gelicez(bugün dayanamayıp bi iki laf etmiş olsamda yüzyüzüeyken pek sakinimdir:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. cnm benim sen bunu çoktan hakettin, tabi gezceksin eğlenceksin, boş lafları hiç kafana takma ki takmıyosun zaten hayat yaşamayı bilenlere güzel bence tabiki inişler çıkışlar olacak herkes ektiğini biçer, kışın çalışırsın yazın tatil yaparsın, böyledir bu işler, insan biraz mantık yürütmeli, ağzı olan konuşuyo işte..

    YanıtlaSil
  8. a aaa sen neden takıyorsun kuzum böyle şeyleri,hazır tatilin uzamış,bir öğretmen için 2 günün bile ne kadar önemi var bunu insanlar bilemiyormu...
    annemden biliyorum,2 ay tatili var diye hep imrenirdim ama okuluna gidipte 2 saat kalınca amaaannnn sana 2 değil 6 ay verseler ancak beynin dinlenir derdim:)) yaniiii yaşamayan bilemez tatlım sen bak keyfine tadını çıkar,DÜNYA SANA GÜZEL VALLAHİ:))))

    YanıtlaSil
  9. Hakkındır canım gezip tozmak kimseye aldırmadan doya doya yaşa her anı...Kıskananlarda bırak çatlasınlar ;) sevgıler :)

    YanıtlaSil
  10. insanlar asla elde edemeyecekleri şeyleri kıskanırlarmış boşver insancıklar kompleksleriyle kavrulsunlar

    YanıtlaSil
  11. sizinle yüz yüze tanışmıyoruz ama sıkı takipçinizim :) öğretmenliği kolay sanar herkes ama çok merak ediyorum o burun kıvıranlar ne kadar dayanabilir yaşanan sıkıntılara tabi güzellikleri de var ki kıskananlar çatlasın sevgiyle kal iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  12. Bir öğretmen olarak aynısını ben de yaşıyorum canım,'Ohh,hayat sana güzel,3 ay tatiliniz var,sizinki de iş mi' gibi sözleri söyleyenler 10 dak. yapamaz öğretmenlik,sinir oluyorum bu tiplere,boşvermek en iyisi...

    YanıtlaSil
  13. Ooooh sefan olsun şekerim, boş ver onlar çatlayadursunlar :)

    YanıtlaSil
  14. Desteğiniz için binlerce teşekkür şekerler.Beni anladığınızı görmek beni çok mutlu ediyor.

    Haklısınız öğretmenliği yapamacak tiplerin saçma davranışları sadece komik oluyor.ondan öteye gitmiyor.

    kocaman kocaman öpüyorum;cecilia,pembe bakteri,myprincess,mor menekşe,zişniko,defne:))

    YanıtlaSil
  15. atolye kedi;:))çatlasınlar.muck:)

    YanıtlaSil
  16. onlar senin ne çok çalıştığını bilirler ama böyle pislik atmak hoşlarına gider.bırak gitsin sen şimdi eğlen gez toz onlarda çatlasın dimi ama:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...