İzleyiciler

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatil bitti

Tatil dediğimi gözümde büyütmüşüm,1ay çabucak geçip gitmiş bile:(

Bugün ofise geçip yeni ders yılı için hazırlıklara başlıyoruz.Ortaklarla buluşma saati pek hoş(15.00)
Bu hafta boyunca test hazırlıkları,ders notları düzenlemeleri yapılacak ve 8Ağustos'ta bu yıl YGS-LYS'ye girecek olan öğrencilere derslere başlicaz.

Eylül'e kadar haftasonları benim;tabiki gezmelere devam ediceğim.
Yazlık dönüşü bi hüzün çöktü yine,fotoğraf mak.mi kurcalayıp haftaya yine gidicem diye avunuyorum...

(Birikmiş yüzlerce foto ile bol postlu günler bizi bekler,Ramazan nedeniyle enfes yemekli postları akşamlara saklıyorum:))



5 yorum:

  1. oof of bende istiyorum tatiiil :(

    Nyks

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. hemera-nyks;üzüldüm şimdi.dilerim tatilin en güzelleri senin olur.

    mor menekşe;hoşbuldum.görüşmek üzere;)

    YanıtlaSil
  4. tatlım 1 ay kısa değil abartma nolur:)) biz 2 günü fırsat bilip birşeyler yapmaya çalışıyorduk ki bugünden itibaren sanırım daha çok yapacağız,:))

    YanıtlaSil
  5. pembebakteri;canım haklısın ama ben haftasonu tatil olmayan biri olduğum için tüm yıl boyu bu bir ayı bekliyorum.küçümsemem o yüzden;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...