İzleyiciler

16 Ağustos 2011 Salı

Son günlerde...

Fazlasıyla dinlendim bir o kadar da yoruldum;
*gündüzleri uyuyup,kitap okuyup,aile sohbetleri ile
*akşamüstlerini yüzüp,güneşlenip,yürüyüşlerle
*geceleri arkadaşlarım ve kardeşciğimle eğlenerek geçiriyorum(Eşim Cuma günü katılıcak bize)...

(Fotolar geçen bayramda sitenin sakin halinden kalma.Şimdilerde şu çimler üstünde sitenin beyleri mesken tutmuş,bize zıplamaya fırsat yok:))
 (Yapraklı koy ise buzz gibi soğuk suyu ile yüzmede favorim.Bahardaki sakin halinden eser kalmamış,şimdilerde pek kalabalık)




Bu yaz geçen yaza göre daha çok gezip daha çok eğlendim.Sanırım yoğun iş temposuna uyum sağlamam biraz zor olacak:)


5 yorum:

  1. canım hızına yetişilmiyor valla sğrekli gezmedesin :)))

    YanıtlaSil
  2. bu yaz böyle oldu şekerim:)

    YanıtlaSil
  3. keşke bende yoğun olsam :(((

    YanıtlaSil
  4. biliyorum ben burayı...Mersinde dimi burası, gitmiştim bikaç kez...Sattık mersin Limonludaki yazlığımızı aman allahım nasıl bir şehir ya hem denizi hem havası acayip sıcak..Akdenize tövbeliyim yaz aylarında bidaha :)

    YanıtlaSil
  5. mor menekşe;keşke:(

    myprincess;canım bizim yazlık susanoğlu filamingo on'da.ama super serin ve denizi.kumsalı,ortamı harika;)satmaya hiç niyetimiz yok hatta her fırsatta yazlıktayım.adana sıcağından kaçıp ferahlıyorum:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...