İzleyiciler

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Son alışverişim

Alışveriş dediğimde yakın arkadaşlarımın nerde güzellikler,nerde indirimler var demelerine çok alışığım.Bu sorulara blogger soruları eklenince alışveriş postları kaçınılmaz oluyor.
Artık Adanalı bloggerlar olarak çoğaldığımızı görüyor ve mutlu oluyorum.(Bu konuda güzel bi sürprizim olacak yakında)

Gelelim dünki minik alışverişime;
 Sandaletlere doyamadım bu yaz,
Çiçek aşkım max.da buaralar...

 Ne yapsam beyazdan vazgeçemiyorum,























Evim için bikaç parça almasam olmazdı:havlular set halinde inanılmaz indirimdeydi dayanamadım:)

 Mum manyağı olduğumu bilmeyen kalmadı sanırım,bu mumları yeşilli masa örtümle tamamlayıp şirin sofralar hazırlama planındayım.
 Çok uyuduruk gibi görünüyo burdan ama öyle değill :) dokusu çok hoş uçuk pembe ve mavi peçeteleri sevdim.Düz peçete kullanmayı sevmiyorum napiiim...



















pembeesinti dilerim işine yarar bu post;)
Buaralar Mersin forum'da indirimli çok mağaza var.Yolu düşenler uğrasın derim...

                                                      muck:))

14 yorum:

  1. Canım benimm
    çok çok sevindirdin beniii yaa tşk ederimm
    Aldıkların süper iyi günlerde kullan giy gez hayatım..

    Adanalı blogger olarak süprizi merakla bekliyorum rum rummm :)

    YanıtlaSil
  2. Canım ne demek.sen istersinde yapmazmıyım.daha gücelleri sana olsun tatlım.

    sürpriz senide kapsıyo tabiki.bi iki güne haber vericem.öptm:)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel o ne tatlı sandaletler öyleee tam yemelik taammm... cook begendım güzel günlerde giy cnm,seneye stok yapmak lazım bi çok yerde indırım var oleyy :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canımmm.sende stoklara başla:)

    YanıtlaSil
  5. bende beyazdan vazgecemeyenlerdenım.
    yazıniyi gider.
    heer seyle gider.
    yasqasın beyaz :)

    YanıtlaSil
  6. sandaletlere bayıldım. nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  7. kova kadınıyım ben;haklısın canım.beyaz her daim durum kurtarıyo;)

    gul/inn;teşekkürler:)

    çeyiz kız;tabikii.inanılmaz ama carrefour'un ayakkabı reyonunda buldum:)

    YanıtlaSil
  8. Cicilerini güle güle kullan , hepsi birbirinden güzel :))

    YanıtlaSil
  9. ya benim gibi ayakkabı delisine yapılmaz ama bu kırmızı sandaletler harika ötesi şekerim güle güle giy güzel günlerde eskit

    YanıtlaSil
  10. 2.babet çok tatlı .kumaş çantada ve o havlulara bayıldım :)
    sevgiler =)

    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. içimizdeki karnaval;çoook teşekkürler:)

    mor menekşe;canım sanada alalım kırmızılardan;)

    habinos;teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  12. Mürüvvet hocam,o tatlı dantelli beyaz atleti nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  13. Koton'dan aldım,pudra pembesi,sarısı da pek hoş;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...