İzleyiciler

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Şeker bayramında şeker gibi çanta

Eskimişleri yenileyip kullanmak hobim oldu.En son yenileme işlemimi lekeleri çıkmayan beyaz çantama uyguladım.



(Bu fotoda boyum 1.50gibi görünsede,eşimin beni güldürmesinin kurbanı olsamda konumuz olan 'çanta'ya odaklanalım pls:))

Boyalar,fırçam ve kalemim ilham kaynağım:)
 Yıllar öncesinden kalma çantamın lekeleri makinada yıkandığında da geçmeyince,eskimiş sap kısmını çıkarıp üzerine kalpleri kondurdum...






































Bugün Mersin'e giderken kullandım çantamı.Birkaç hatunun inceleyici bakışlarına ve fısıldaşmalarını farkettim,yani bu çanta tamamdır:))

10 yorum:

  1. şirin olmuş gerçekten. iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler,iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  3. ooo canım harikasın ya süper olmuş

    YanıtlaSil
  4. mersiii tatlım,beğenmenize çok sevindim

    YanıtlaSil
  5. oo ellerine saglık tatlımda ben asııll o güzelim gömlegi ve sandaleti yerim yaa ikiside 10 üzerinden 11 numero!

    YanıtlaSil
  6. süper fikir canım benim yeni hali daha güzel olmuş eline sağlık iyi bayramlarrr

    YanıtlaSil
  7. Ayshenur;:))çok teşekkür ederim

    moda-kesh;mersi şekerim

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık
    çok güzel olmuş beğendim :))


    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  9. süpper olmuş banada beklerim

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...