İzleyiciler

25 Ağustos 2011 Perşembe

Pembe Esinti blogunun sahibesi ile buluşma

Bloglar sayesinde çok güzel arkadaşlıklar edindim,etmeye devam ediyorum.Farklı şehirlerde olan bloggerlar Adana'ya geldiğinde de görüştük,ben gittiğimde haberleştik.Ama ilk kez Adanalı bir bloggerla buluştum.

Dünü anlatmaya başlıyorum;o beni blogumdan tanıyor,ben onu hiç görmemişim,buluşma saati ve yeri belirleniyor tuhaf bi telaşa kapılıyorum.Hatta o bi süre seni izlicem kendimi tanıtmicam diyor,gülüp geçiyor ama içteniçe meraklanıyorum.

Veee buluşma yerine gittiğimde etrafa şöyle bir bakıyorum gözgöze gelip tebessümleşiyoruz:)(pek komikti;iki aşık buluşması gibi oldu bu kısım)

Sonrasında kahveler eşliğinde güzel sohbetimiz başlıyor...

İşte ben ve Pembe Esinti;)
(Kendi blogunda da yüzü gizli olduğu için o gizemi sürdürüyorum;))

 Şekercimle birbirimizden habersiz şirin hediyeler almışız,sohbet sonuna doğru hediyeleşip,kucaklaşıyoruz:)

Ordan o  kadar mutlu ayrıldım ki anlatamam.Tüm içtenliğin,hoş sohbetin,güleryüzün ve iyi niyetin için teşekkür ediyorum canım Pembe Esintim:)

10 yorum:

  1. ayyy canım benim yaaa nasıl mutlu oldum nasıll, ellerine sağlık. O güne dair süper bir post olmuş..
    emin ol sen benim için ne hissettiysen bende 2 katı sana hissediyorum, az değil fazla yani :p

    Umarım bununla kalmayız, devamı gelir canımm..

    Ben tam saklayamamışsın ya, ucundan görünüyorum :p

    Çok çok öpüyorum seni, güzel örtmenim..:*

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim tatlım.tabiki vaktimiz oldukça buluşur laflarız:)eğer fotodan rahatsızsan daha büyük bi çiçek kondurayım:)

    kocaman öptüm canım;)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım, boşver kalsın böyle :) Senin güzelliğinin Yanında meşhur oluyorum bende böylelikle :)

    YanıtlaSil
  4. Muhabbetiniz bol olsun twitterdan şahit olduk buluşma heyecanınıza hihihihi :))

    YanıtlaSil
  5. blog buluşmalarının ve ya burada kurulan arkadaşlıkların kesinlikle çöok gerçekçi ve samimi olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. resimlerde pek neseli duruyor ,bu kizi bende seviyorum hic görusmemis olsakta bir sicak bag olustu aramizda :))

    bide bazen insan dibindekiyle bulusamiyor :)

    YanıtlaSil
  7. pembeesintimizi azcık da olsa gördük canım sayende. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Emi shop;çok teşekkürler evet heyecanı paylaştık twitterdan:)

    moda_kesh;bende canım,kesinlikle katılıyorum;)

    e.n.k;bende çok seviyordum tanışınca sevgim bine katlandı:))

    tubitos;:))rica ederim,daha sık göreceksiniz inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel geri dönüşler böyle.. Çok çok çok teşşekür ederim(z) arkadaşlarımm.. Hayırlı kandiller :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...