İzleyiciler

19 Ağustos 2011 Cuma

Öğrencilerim mutlu ben mutlu:)


Bugün üniv.sınav sonuçları açıklandı.Tlfmu alıp öğrencilerimi tek tek aradığımda karşımdaki mutlu sesler beni çok sevindirdi.

En önemlisi herbirinden 'hedefime ulaştım,mutluyum'u duydum.Bu sene yapılan haksızlıklara rağmen gönüllerindeki yerleri kazandılar!

Tıp,İnşaat müh.,Endüstri müh.,Elektrik-elektronik müh.,Gıda müh.,Psikoloji,Hukuk,Uluslararası ilişkiler,Uluslararası finans...
Şimdilik haberini aldığım öğrencilerimin bölümleri böyle.

Dilerim güzel günlerde okullarına gider,keyfle mesleklerine kavuşurlar...

(Bu fotoda öğrencilerimin minik bir kısmı var,diğerleri darılmasın lütfen,herbirinin yeraldığı uzun bir post yapıcam;))




















6 yorum:

  1. tebrikler arkadaşım benim alanım açıköğretim her sınav sonucunda kalbim onlardan daha çok çarpıyor çok sevindim senin ve öğrencilerin adına tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu!! başarılarının ve başarılarınızın devamın dilerim.

    YanıtlaSil
  3. bi öğretmen için bundan güzel bi duygu varmıdır? hem seni hem öğrencilerini kutlarım canım:)

    ben sınıfçıyım,bizimbu günleri görmemize,o duyguları yaşamamıza çoookkk var:(

    YanıtlaSil
  4. Başarıları bir ömür devam eder inşAllah... Emegün boşa çıkmaması ne güzel değil mi?

    YanıtlaSil
  5. heeeepppppsine başarılar diliyorum.tabi siz değerli öğretmenlerine tebrikler, ne mutlu size :)

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler şekerler:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...