İzleyiciler

2 Ağustos 2011 Salı

Narlıkuyu

Yazlıkta mümkün olduğunca yerimde durmam.Arkadaşlarıma ve aileme zaman ayırmaya çalışırım.
10yıldır aynı yazlıkta olduğumuz için güzel dostluklarımız,sıkı bağlarımız oluştu.Özellikle Ankaralı bi çift olan Necla teyzem ve Hakkı amcamın yeri bende çok ayrıdır.Birlikte super vakit geçirdiğimiz aile dostlarımızla bu yazda pikniklere gittik.

Son gittiğimiz yer;Narlıkuyu
Soğuk su kaynağının karıştığı,denizinin adeta akvaryum gibi olduğu bi koy...

 Beyler arkada sohbette,biz tatlı fiskoslarda,

 Bu foto sonrası buzz gibi sularda buldum kendimi,

 Sualtının güzelliklerini görmeden duramadık,
 Yorgunda olsam pozumu veririm,affetmem:)


 Enfes piknik masamızdan bikaç kare eklemek isterdim ama malum Ramazandayız.(Yaz uzun daha çoook piknikler paylaşırım nasıl olsa;))

3 yorum:

  1. teşekkür ederim bende sizinle tanıştığıma sevindim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canım valla iyi bir tatil yaptın, biz buralarda sıcaklarla boğuşurken. Fotoğraflardan da belli günlerin çok güzel geçmiş..

    YanıtlaSil
  3. Funda Ceyhan;Evet canım tatilim keyfli geçti.ama ara ara gelip yanıp kavrulup döndüm:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...