İzleyiciler

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Mutfağıma yeni ciciler

Ofisimizin mutfağı için alışverişe gittiğimizde o kadar çeşitli ürünleri görünce dayanamadım,birkaç parça kendime aldım.Ortaklarım erkek olunca onlara böyle şeyler zaman kaybı gibi geliyor.Neyseki beni iyi tanıyorlar ordan kendime bişeyler almadan çıkmayacağımı biliyorlardı:)

Gelelim mutfağıma eklenenlere;

Balık sunumu için pek hoş;
 Teflon tavalar yerine porselen olanları daha çok seviyorum;
 Sanırım almaya doyamayacağım ürünlerden biride runnerlar;
 Toz alerjisi olan biri olarak'toz bırakmaz'denilen her ürünü deniyorum;

 Zeminleri pırıl pırıl yapan bir ürün;


 (Deri saplı çatal-kaşık seti 5M Migtos'tan)


8 yorum:

  1. Oooh çok güzeller. Güle güle kullan şekerim.

    YanıtlaSil
  2. Canımm çok güzel cicişler :) sağlıkla mutlu yemeklerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler tatlım.inş.;)

    YanıtlaSil
  4. ( Allahım bir alışveriş partneri buldum sonunda :))))))))))))) çok güzeller artı o toz bırakmayan bezi tutabiliyormusun gıcır gıcır ötüyo ben elleyemiyorum bendekindense

    YanıtlaSil
  5. :)evet canım alışveriş canavarıyım-z:)

    toz bezini henüz kullanmadım ama mikrofiberler yumuşak oluyor,sanki kullanırım gibi;)

    YanıtlaSil
  6. pek sevimliler, güle güle kullanın. (:

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...