İzleyiciler

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Kahramanmaraş macerası:)

Haftasonu gittiğimiz Maraş'la ilgili bol fotoğraflı,az yorumlu bi post bizi bekler;)

Kapalı Çarşı'dan beğendiklerim;




 En çok burayı sevdim,


 Kurutulmuş biberler ne hoş;

 Kilimler tamamen elemeği,

 Kilitli sandıkların birçok çeşidi var;

 Bu kaplardan daha önce almıştım,fırın yemeklerinde kullanıyorum,tavsiye ederim.

Eşimin kuzenleri ile iyi bir ekibiz,çok eğlendim çok...






 Dondurmasever biri olarak bu görüntüden mahrum kalamazdım:
 Ferah ve Yaşar dondurmaları ile ünlü mekanlar.Kişisel görüşümü belirteyim;
Ferah alt katındaki geniş bahçesi ile güzel vakit geçirip,uzun süre oturabilceğiniz bir yer.Dondurma ve tatlısı benden tam not alamadı üzgünüm.(Adana'da Mado'daki kesme dondurma bile daha lezzetli)
 Maraş'a giderseniz dondurmayı Yaşar'dan alın derim;)

Daha önce iki kez sadece dondurma almak için uğradığımız Maraş'ı ilk kez gezdim.Alışveriş ve eğlenceli fotolar dışında genel görünümünden bir kare ekleyim:)


4 yorum:

  1. nedense kahramanmaraş=dondurma geliyor insanın aklına bol gezmeli günler:)taze bloger ben:)
    http://lillarelli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. haklısın:)teşekkürler.hemen ziyarete geliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar muhteşem , bayıldım oralara :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...