İzleyiciler

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Cingifilli'nin ilkokuldaki hali:)


İlkokuldaki sınıf arkadaşlarımın birçoğu ile face.den birbirimizi takipteyiz.Yıllar geçmiş hepimiz farklı mesleklere yönelmiş bir kısmımız farklı şehir ve ülkelere dağılmışız.(Benim gibi doğma büyüme Adanalı olup,hatta üniv.yi Adana'da okuyan  memleket(daha doğrusu aile) aşığı pek olmasada...)
Bazılarımız evlenmiş,hatta anne-baba olanlar olmuş,bi kısmı master-doktora peşinde yurtdışında...


Bazı anlar dün gibi aklımda;
*Okulun ilk günü
*İlk aşıdan kaçışım:)
*Şemsiye unutmalarım(sanırım okul hayatım boyunca10şemsiye kaybetmişimdir:))
*Sınıftan bir arkadaşımın biz nişanlıyız diye peşime takılmaları:)(benim ağlayıp kaçışlarım:))
*Aaa siyah önlükle okula başlayıp 3.yada 4.sınıfta mavi önlüğe geçiş dönemini atlamayayım!
*Her sene başında annemle değişik önlük ve yaka arayışlarımız(illa bi yıl öncekilerden farklı model olacak önlüğüm,yakalarım,tokalarım ve çoraplarım diye tuttururdum:))
*Yazılı öncesi streslerim(o minicik halimle uyku uyuyamazdım,karın ağrılarına kalırdım)
*Okul dönüşü servisteki eğlenceli dakikalar(hiç bitmesin isterdim)
*Kantinden alınan 'Elvan'gazozun ise tadı hala damağımda...

Sanırım şuan kendimi kaptırsam bi çırpıda 20tane daha yüzümde tebessüm oluşturan anları sıralayabilirim ama ben onun yerine sizle minik+çirkin halimi paylaşmak istiyorum:)


Kendimi neden pembe kalp içine aldığımı anlayamasamda işte ben;

6 yorum:

  1. Canım ya çok hoş bir anı gerçekten, bu arada Elvan Gazoz'unun tadını ben de hiç unutmuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. gel bunu bir akım haline getirelim dur bende ekliyeyim yarın ama ben hep siyah önlük okudum yahu yaşlar ortaya çıkacak :))

    YanıtlaSil
  3. Fnda Ceyhan;:))eskiye daldım gittim bi süre;sonuç bu nostaljik post oldu.

    Mor Menekşe;ekle canım bakayım.amaaan yaşlar çıksın ortaya,şükür hala saklayacak yaşta değiliz:))

    YanıtlaSil
  4. Eskilerle mutlu olabilmek ne güzel oluyor..

    Hep mutlu ol sen nostaljik örtmenim :)

    YanıtlaSil
  5. evet özlediğimiz yılları aradabir anmalı;)inşallah canım hepimiz mutlu olalım...

    YanıtlaSil
  6. 4uncu sınıfta mı 3uncu sınıfta mı mavi önlüge gecmıstık unuttum ama kantindeki elvan gazozu ve her sene fiskobirliğin dagıttıgı fındıkları hala hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...