İzleyiciler

1 Ağustos 2011 Pazartesi

İlk kez mantı yaptımmmm!

Biliyorum başlık pek sade olmadı ama benim için önemli bi aşama 'mantı':)
Küçüklüğümde annem bankacılık gibi zor bi meslekte olduğu için mantı,içli köfte,sarma gibi yemekleri anneannemde,babaannemde yerdik.Yıllar geçti aile geleneği değişmedi;şimdide annem bu yemekleri yaptığında bizi çağırır,bizde afiyetle yeriz.

Canım annem yazlıkta olduğundan bugün ben denemek istedim.İlk yapışım olmasına rağmen gayet başarılı olduğumu söyleyebilirim.Mütevazı olmaya gerek yok hiiç kolay bi yemek değil(en azından benim için;))

Unu hamur haline getirdiğimde bile mutlu oldum...






Şimdi 'ne var yani mantı yaptıysan'diyebilirsiniz ama benim gibi evlendiği gün;makarna,pilav,patates kızartması dışında hiçbir yemek bilmeyen biri için böyle zahmetli yemekleri lezzetli yapmak büyük başarı;)

14 yorum:

  1. ellerine sağlık , ilk kez yapmaya hiç benzemiyor...
    yeteneğin varmış hamur açma da ..
    Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. :)valla ilk mantı deneyimim.bende çok şaşırdım tadı güzel olunca,ince olunca.teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  3. bir kayserili olarak derim ki, doğru yoldasın, birkaç denemeden sonra tamamdır:)))

    YanıtlaSil
  4. Ilk yaptigin boyle olduysa ozmn senin bir kac yil sonraki mantin nasil olur kim bilir=))) Ellerine saglik afiet olsun=)))

    YanıtlaSil
  5. ELLERİNE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ...

    YanıtlaSil
  6. Hatice;zamanla geliştiririm sanırım:)teşekkürler

    Gülsüm;teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık örtmenim çok güzel görünüyor, ilk denemeye göre süper sonuç bence. Çağırsaydın tadınada baksaydım keşke :))

    YanıtlaSil
  8. heheh ellerine sağlık çok leziz görünüyolar ;)

    YanıtlaSil
  9. pembeesinti;teşekkürler.bi dahakine çağırırım inş.:)

    zeynep;teşekkürler tatlımm:)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık senin canınıniçi beğendiyse tamamdır sorun yok:) harika görünüyo

    YanıtlaSil
  11. mor menekşe;canım çok teşekkürler.beğendi hatta bayıldı:))

    YanıtlaSil
  12. mantı süper gözüküyor ama asıl dikkatimi çeken yemek takımın tabağı. aynı takım bendede var. bloğnu incelerken bir çok zevkimizinde aynı olduğunu farkettim. Sevimdim. Adana dayanışması..

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler;)bu sade takımı severek kullanıyorum.ortak zevklerin çok olması ne hoş;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...