İzleyiciler

23 Ağustos 2011 Salı

Daha öncede söylediğim gibi şükürki öğrencilerimizin hepsi istediği bölümlere,üniv.lere kavuştu.Onlar farklı şehirlere dağılmadan birarada olalım,laflayalım e birde yemek yiyelim istedik.



Geleceğin İnşaat ve Endüstri mühendisleri ile ben;)

Kızlarımızdan biri doktor,diğeri diş hekimi olacak inş.(Çukurova üniv.de dizimizindibinde okuyacaklar:))
  Gittiğimiz yer;Tarsus Şelalesi

Uçak müh.,İnşaat müh.,Elektrik-elektronik müh.,Diş hekimlerimizde burdaa:)

 Kızlar bana Murat hocaları başkasına gülümsemiş;
 Ve bu postta geri planda ben,yanımda ortaklarımdan Halil hoca ve öğrenci işlerimizden Tülin hanım;

Uzun süredir yerimizi ve başarımızı anlatmaya çekindim,blogumda reklama gerek yok dedim ama dayanamıyorum iş bilmez,eğitim sektöründe acemilerin bilmiş tavırlarına!

Biz ekipçe yıllarca Final Dergisi Dershanelerinde beraber çalıştık sonrasında kendi yerimizi açtık.Bu saklanılacak bir durum olmasa gerek,dimi ama?:)


(Not;yemeğe katılamayan kuzucuklarımı unutmadım,ayrı bir yazı elbet olacak;))

7 yorum:

  1. sizin gibi değerli eğitimcilerimizin olması ve böyle parlak öğrencilerin varlığı beni eğitim adına çok mutlu ediyor tebrikler canımcım allah kat be kat yüksek başarılar yaşatsın

    YanıtlaSil
  2. Allah hayırlı bir gelecek nasip etsin gençlerimize.. Ailelerine ülkelerine hayırlı bir gelecekleri olsun inşAllah..

    Focus eğitim iyi ki açılmışşş

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ediyorum güzel düşünce ve dileklerinize.Mutluluğuma mutluluk eklediniz;)

    YanıtlaSil
  4. Allah bozmasın Allah başarılarınızı daim etsin.

    YanıtlaSil
  5. İnsanların başarının dersanenin adında değil öğretmenin idealistliği öğrenci ile iletişimi ile olduğunu anlamaları için en güzel örneksin

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür edrim meslektaşım,böyle düşünmene çok sevindim...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...