İzleyiciler

18 Ağustos 2011 Perşembe

Feng Shui nedir?

Feng Shui Çin'de 3000 yılından günümüze kadar gelmiş, bilimsel temellere dayandığı inanılan bir öğretidir. Günümüz bilimadamlarının da inandığı "herşeyin bir enerjiye sahip olduğu" tezini daha farklı bir şekilde ele alarak Çinlilerin "Chi" dediği yaşam enerjisini dengeleyerek size Mutluluk, Sağlık, Zenginlik ve Başarı getirmeyi amaç edinir.

Yaşadığınız ortamdaki nesneleri (bu bir yapı da olabilir) yönlerine ve renklerine göre düzenleyerek kötü enerjileri engellemeyi, iyi enerjilerin ise kolay geçişini sağlayarak (ying yang) iyi ve kötü enerjileri dengelemek için kullanılır.

Feng shui'i gerçekten işe yarayıp yaramadığı konusunda kesin bir bilgi ve kanıt yok. Fakat Feng Shui tavsiyelerini uygulamış ve istediklere şeye ulaşmış insanların hikayeleri var.

(Feng Shui kesinlikle bir sihir, büyü yada mucize değildir. Odanızı Asya'dan getirttiğiniz eşyalar ile döşeyip, duvarlarınızı Çin tabloları ile süslemek de değildir. Feng Shui bir dekorasyon yöntemi de değildir.)


Ben farklı kaynaklardan bilgi edinip,araştırma yapıyorum.Şimdi acele ile hazırlanmış bu kısa yazıyı affedin.Sadece Feng Shui ne?diyenler için hazırlanan minik bi paylaşım yapmak istedim.

Feng Shui'nin vazgeçilmez nesneleri var.
Belirli nesnelerin bir ortamdaki konumları,renkleri,şekilleri ordaki enerjiye yön veriyor(Şimdiden alınacaklar listem oluşmaya başladı ama detayları paylaşmak için daha çok okumam,araştırmam lazım çook:))


4 yorum:

  1. Tşk ederim örtmenimm, mesleğini icra edip öğreticilik yaptın sağolasın..

    YanıtlaSil
  2. rica ederim canım benim.elimden gelen şimdilik bu minik açıklama.daha sonrasında yorumlarımla daha çook post yapıcam çok:)

    YanıtlaSil
  3. bende rastgele elime geçen bir feng shui kitabı sayesinde çok şey öğrenmiştim.gerçekten de işe yaradığını düşünüyorum.Kötü enerji getiren bazı şeyler var bunları yokederseniz hayatınızda gerçekten güzel şeyler oluyor.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...