İzleyiciler

26 Ağustos 2011 Cuma

Büyükeceli(Ovacık)-Hayat Motel

Bu yaz gittiğimiz yerleri fırsat buldukça paylaşıyorum.9günlük tatil varken kaçamak yapıcak olanlar henüz yer belirleyemediyse belki bu post işe yarar;)

Çocukluğumda annem-babam çalıştığı için yazın15günü iple çeker,tatil için canatardım(Hiç değişmemişim:))
Tatil dönüşlerinde kardeşimle bana bi hüzün çöker,suratımız asılırdı,babam da Ovacık'taki Hayat Motel'i tatil dönüşlerinin son durağı ilan edip bizi mutlu ederdi...
E zaman geçti bizler büyüdük,ben evlendim,yazlık alındı,bizimkiler emekli oldu derken Hayat Motel'i ihmal ettik.Geçen yaz ve bu yaz da eşim baba geleneğini sürdürüp tatil dönüşlerinde beni oraya götürdü.

(Bu yazı yine benim anılarıma kucak açtı farkındayım,hemen susuyor fotolara bırakıyorum meydanı;))





















 Biraz sakinlik,enfes yemekler,bir yanınız deniz-kum-güneş diğer yanınız doğa yürüyüşleri,dağ havası istiyorsa uğrayın derim;)








Adres ve tlf bilgileri için burdan buyrun;)

1 yorum:



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...