İzleyiciler

4 Ağustos 2011 Perşembe

Bitter çikolata parçacıklı,soslu kek

Aslında denenmiş tarifleri yapmayı seviyorum ama bazen değişik pastalar,yemekler yapmak istiyorum.Dün aldığım kek karışımını bugün hemen denedim.(Daha öncede aynı markanın kek karışımlarından çok memnun kaldığımdan tereddüt etmeden aldım)

Yapılışı öyle kolayki çırpıp fırına atmak 5dk bile sürmedi...
 Kutu içinde 3paket var.
*kek karışımı
*bitter çikolata parçacıkları
*üstü için sos(granül çikolata)
 İçine sadece 2yumurta,yarım çay bardağı süt ve yarım çay bardağı sıvı yağ ekledim(üstündeki tarif katı yağ öneriyor)
 Çikolata parçacıklarını karıştırmayı unuttuğum için en son ekledim,

 Fırından çıkmış hali böyle;
 Granül çikolatayı sıcak su dolu kapta 10dk bekletip sıvı hale getirdim.
 Son aşama sosu kek üstüne döktüm,

Tadı konusundaki yorumumu daha sonra yapıcam ama pek şüphem yok lezzetinden...

4 yorum:

  1. Ay çok severim böyle lezzetli ve pratik şeyleri.... Afiyet şeker olsun, ellerine sağlık. Mutlaka almalıyım teşekkür ederim, tavsiye üzerine almak çok daha isabetli oluyor.

    YanıtlaSil
  2. saol canım.rica ederim.bi de bunların limonlu olanları var dene derim:))

    YanıtlaSil
  3. pratik olması çok güzel, görünümüde enfes ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. oooh cok guzel gozukuyor! ellerine saglik
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...