İzleyiciler

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Adana mekanlarını tanıtmaya başlıyorum

Farklı şehirlerden gelenlerden'Adana'da nereye gidelim' mailini en az on kez aldığımdan mekanlarla ilgili fikirlerimi paylaştığım bi köşe yapayım istiyordum.Dün ilk çalışmalara başladım;

Mekan;Mado(Kurttepe şubesi)


Ürünlerinin tazeliği,lezzeti yanında,mekanın temizliği,çalışanlarının güleryüzü ile memnun kaldığım tavsiye ettiğim bir yer...

Dekorunu da beğeniyorum(döşemelerdeki şıklığa bakın;))

 Eşimin tercihi herzaman;kesme dondurma-tatlı tabağı(Tavsiye ederim.Tatlıda,dondurmada Maraş Yaşar Past.den geliyor)
 Profiterolü hep taze+lezzetli
(Sıfır makyajlı yorgun halim için özürr)
 Biraz abarttım biliyorum ama lavabonun simli aynası,kadife koltuğu fotolanmaya değerdi:)

 Dışardan görüntüsünü arabaya bindiğimde fotoladığım için pek uzak ve soluk görünüyor.


Adres tarif edeyim;
T.özal bulvarı sonunda Kurttepe kavşağında-Kebapçı Hasanusta yanında.


7 yorum:

  1. Adanalılar için bile güzel bir post hayatım.. misal ben iş ev arası başka bildiğim yer yoktur :)

    YanıtlaSil
  2. bir tatlı tabağı iki dore renkli koltuk o nasıl ihtişamdır öyle birgün gidelim :))

    YanıtlaSil
  3. pembe esinti;teşekkürler canım.ben kurtlu gibiyim:)

    mor menekşe;gidelim şekerim:)

    YanıtlaSil
  4. Ayy sekercim gecen gun geldigimde gordum ama bilimum kebapcilara yoklama vermekten Mado'ya sira gelmedi dogrusu ;))
    (Bu arada iyi diye bildigimizden Baraj'daki Kolcuoglu'na gittik son gun, ama hem kebap felaketti hem de resmen midemizi bozdu tatlim, bize mi denk geldi noldu anlayamadik yani :(( )

    YanıtlaSil
  5. Canım görüşemedik diye çok çook üzüldüm.Mado'ya sıra gelmemesi normal.size bici bici filan önerilmiştir:)

    Barajda 2kolcuoğlu var artık.eskiden de Kolcuoğlu olan yer bozdu,eskisi gibi değil.son gittiğimizde bizde pişman olduk.ben bu hafta onla ilgili yazı yapıcam:))

    YanıtlaSil
  6. Yap tatlim yap valla, zaten 2 gunluk tatilimiz vardi, son kebabi da orda yiyince aglicaktim nerdeyse :)) Ama ilk gun Gonul Kebap'a gittik oranin lezzeti muhtesemdi. Bence orayi da yaz, bazi Adanalilar bile bilmiyor ;))

    YanıtlaSil
  7. Ah ben olcaktımki yeni açılan güzel mekanlara giderdik beraber:(İnşallah bir dahaki sefere diyorum:(Gonul kebapla ilgili foto lazım bi fotolayım sonra hemen yazarım şekerim;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...