İzleyiciler

6 Temmuz 2011 Çarşamba

yumurtasız muffin

yumurta sevmeyen,yazın hiç tüketmeyip,kışın nadiren vitamini için tüketen biri olarak bütün pastaları tariflerindekinden eksik yumurta ile yaparım.

geçenlerde yaptığım muffinleri yumurtasız denedim sonuç başarılı:)































merak edenler için içindekiler;

yarım su bardağı sıvı yağ
1su bardağı şeker(önce ikisini çırptım)

1bardak yoğurt
2bardak un
1paket kabartma tozu (geri kalan malzemeleri ekledim,en son kuru üzüm ve ceviz ekledim)


çok kısa sürede kabardı,kokusu yumurtadan uzak çok daha güzeldi:)


buarada daha önce Ankara Kentpark'ta fiyatlarına ve ürünlerine vurulduğum Rossmann Adana Optimum'da açıldı.kozmetik ağırlıklı ürünleri ile tanımış olsamda tekli silikon kek kalıplarını görünce dayanamadım,kalpli tantitoni kalıpların yanına ekledim.

5 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel ve çok tatlı görünüyorlar benımde cnm cektı bende mi yapsam :))

    YanıtlaSil
  2. yap tatlım çok kolay ve leziz;)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canımcımmm.nefis göerünüyor

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık tatlım ama ben diyetteyim bu resimler oldu mu şimdi:)))

    YanıtlaSil
  5. pembe fiyonk;tatlım teşekkür ederimmmm:)

    moda_kesh;teşekkürler canım.ama diyet bile olsa aradabi kaçamak lazım,ödüllendir kendini şekerim:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...