İzleyiciler

18 Temmuz 2011 Pazartesi

yeni saç rengi-saç örgüsü

 Son bir yıldır röfle ve balyajdan uzak durup saçlarımı kendim boyuyorum.Saç konusunda bir kuaför kadar bilgim var diyebilirim:)Sadece istediğim rengi belirleme kısmı zor geliyor;açık tonlara boyadığımda acaba koyulaştırsammı diyorum,koyu olunca yok yok açık renk daha iyi diyorum:)

Haftasonu katılmam gereken düğünler var ve saç rengim bikaç yıkamada daha iyi oluyor diye dünden boyadım.(şimdilik biraz daha koyulaştırma niyetindeyim:))

Boya sonrası bakımı yapınca saçlarım yumuşacık oldu,öylesine bi örgü yaptım ve hoşuma gidince akşam o saçla çıktım evden.



 Açık halini pek sevmesemde fotoladım;




E hadi kombin ekleyim:)

çiçekli nostaljik cici;Anneciğimin hediyesi(tiffany)
keten şort;bershka


11 yorum:

  1. Süper olmuşş:)Örgüye de bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. CANIM ŞUANKİ TEN RENGİNLE O KADAR BAĞDAŞMIŞKİ AYLARDIR BUNU YAPMADIĞIN HATA OLMUŞ SANKİ....

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim.böyle düşünmene sevindim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bronz tene açık renk saç güzel oluyor...yakışmış saçların , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. supper olmuş :D örgüye de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Canımm çok yakışmış güle güle kullan :) örgüne bayıldım

    YanıtlaSil
  7. çook çoook teşekkür ederim.çok mutlu oldum böyle düşünmenize.sevgiler,öpücükler;)

    YanıtlaSil
  8. hemen hemen tonlarımız aynı bebeğim güzel günlerde kullan yakışmış

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim ediciiiim.muck:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...