İzleyiciler

25 Temmuz 2011 Pazartesi

Tutamıyoruz zamanı

Düşünüyorum da hep güzel anlar çabucak geçip gidiyor,sıkıntılı-zor zamanlar ise geçmek bilmiyor gibi geliyor.Aslında bir saat her zaman aynı dk'da doluyor,diğerine geçiyor;bizse tutamıyoruz zamanı...

Dün hatırlanmalı,bugün yaşanmalı,yarın akışına bırakılmalıı sanki...

Düşündüklerimi son günlerde severek kullandığım saatlere bağlayıp tutamadığım zamanlardan birinde dinleneyim;)





Diliyorum ki;Zaman güzel anlarımızda yavaş yavaş,kötü anlarımızda hıphızlı akıp gidiyor hissi versin...

6 yorum:

  1. Aminnnnn :) su sıkıntılı günler çabucak geçse de kurtulsam :s
    Bu arada saatlerinin ikisi de süper ama ilk saatini cok beğendim cok orginal görünüyor markası ne acaba?

    YanıtlaSil
  2. Amiiinnn:)

    canım ilk saati Ankara'ya gittiğimde Anıtkabir'den almıştım bikaç ay önce.4çeşidi var;)

    YanıtlaSil
  3. Demek oluyor ki benim Anıtkabir ziyareti zamanım gelmiş :) son gittiğimde Hic görmemiştim bilgi icin teşekkür ederim ... Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. İlk saat gerçekten çok anlamlı ve güzel

    YanıtlaSil
  5. Her iki saat de çok güzel canım. Saatlerin sana hep güzel ve mutlu zamanları göstersin :)

    YanıtlaSil
  6. e.n.k;evet canım bi uğra:)rica ederim.muck:))

    bahar;bencede canım;)

    yeşim;teşekkürler tatlım.hepimize mutlu anları göstersin inş.:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...