İzleyiciler

22 Temmuz 2011 Cuma

Tatil alışverişi

Tanıdıklarım yada bi süredir blogdan takip edenler biliyor alışveriş bağımlısı olduğumu:)
Beni çok mutlu eden ama zaman zaman vicdanıma sızı olan bi aktivitedir alışveriş.

Bu tatilde de eliboş dönmek olmaz diyerek bikaç cici edindim sevdiklerime ve kendime...

Takılarıma bi düzen gerek dedim bu sevimli kediciğe kandım:)
(canım kardeşime de aynı pisicik alındı)



Şekerlik olarak bu şirin möö seçildi;




Banyoma bu kırmızı dudaklar yakışır;

Masa üstünde tlf,kalem,kağıtları düzenli tutmak için birebir;
(pembesi bana,mavisi kardeşime)

 Buzdolabımın üstüne yüzlerce süs yapıştırabilirim:)



Mum manyaklığımı bilmeyen kalmadı sanırım,filler balkonumda sıralanacaklar;




















E süs-püse katkım olsun isterim her daim;




















Bu  alışverişler için paracıklarımı,kartlarımı koyabilceğim bol cepli cüzdanları pek sevdim,




















Şimdilik çantadan ilk çıkanlar bunlar şekerler,Adana'ya dönme sebebim bu akşam ve yarın katılacağım düğünler...

Bol fotolu uzuuun postlarda görüşmek üzere muuuuah:)

8 yorum:

  1. aksesuar holder'i (turkce nasil denir bilemedim, affet) gercekten cok kullanisli birsey. kucucuk ama tum takilari oyle iyi topluyor ki, alis-veristen cok yatirim oldugunu kullandikca farkedeceginden eminim.

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok cici güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel ev eşyaları süs eşyaları alınmıs.
    dudak sabunluk kedıcık ve ınege bitim ya. cok sekerler.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller.
    İyi günlerde kullan.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. kalinka;haklısın,şimdiden bi çok takımı üstüne astım ortalık toparlandı;)

    gök;teşekkürler tatlımmm:)

    kova kadınıyım ben;canım sorma hayvanat bahçesine döndü süslerim:)

    gönülçelen;teşekkür ederim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Tatlışım o gözlüklü küpüşlere bayıldım yaa nerden aldındı???

    YanıtlaSil
  7. ne guzel bir sekerlikmis o oyle.

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. madammoda;canım yazlıkta bi fuar var ordan aldım.sanada alayım.ağustos'ta bikaç haftasonu gidicem.alıp sana kargo yaparım.muck:)

    gizem dalyan;teşekkürler:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...