İzleyiciler

7 Temmuz 2011 Perşembe

saçlarda renklenmeli-süslenmeli

Yaz tatili başlangıcında tüm dolaplarımı döküp yeniden düzenleme klasiğini yaşıyorum son günlerde,
filmler izleyip,müzik dinleyerek düzenleme işleri daha eğlenceli oluyor,zaman sıkıntısı olmadığı için içimesinerek yapıyorum düzenlemeyi.

bugünlük minik bi paylaşım yapmak istedim,bazıları yapabileceğimiz türden taçlarıma rastladım.
yeni eve taşındığımızdan buyana bi kutu içinde kalmışlar ve 2aydır farketmemişim:)

farkettiğim anda biri bana hediye etmiş hissi yarattılar:
pudra pembesi olmazsa olmazz:)


puantiye aşkı:
 nostalji yaşanır bazen...

 akşamları kurtarıcı:
 bu cici dolabıma en son eklenen:
 pembe ve fiyonk biarada:


 en sevdiklerimden:cıvıl cıvıl
 sade hali hoş ama bi pırıltılı taş tutturursam daha çok severim :)
 biraz sadelik:


 ayda yılda bir takarım,biraz klasik:
 üstündeki süsler bana ait ama sevmedim,bi değişim şart:
 düğünümde kullandım,sanırım bi daha bi yerde kullanamam:)

2 yorum:



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...