İzleyiciler

1 Temmuz 2011 Cuma

kısa bi tatil-yeni ciciler

 uzun tatil şimdilik başlamasada yazlığa kaçışlarım başladı,
bu haftasonu arkadaşlarım,kardeşim,kuzenler yazlıkta olacağı için mutluluk kapladı içimi.

içimdeki alışveriş canavarı hiç söz dinlemediği için bu haftada dayanamayıp bikaç ciciye kandım:)

güneşlenirken kitap okumadan olmazzz,süsten geri kalınmazz:)
 bikini almicam desemde penti indirimine kayıtsız kalamadım,uğrayın derim:)
 bu sezon yazlıkta kullanabilceğim papilere yenileri eklendi;

 küçük bi çanta yapıldı
 oje çılgınlığım bu yazda sürmekte:)
 bileklik denemesi için ipler alındı;



















şimdi ise yola çıkma zamanıııı,

beni özleyin:)
sevgiler...

3 yorum:

  1. Ooo harika bir hafta sonu için herşey hazır :) Keyifli zamanlar diliyorum tatlım sana :)

    YanıtlaSil
  2. canım hepsi çok güzeller ama nacizane bir önerim olacak aldığın ipler çok ince çıldırtmasın seni:=)))

    YanıtlaSil
  3. yeşimcim canım benim seni seviyorum muck:)

    moda_kesh;canım teşekkürler.çok haklısın çıldırdım bile:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...