İzleyiciler

17 Temmuz 2011 Pazar




















İnsan kilo kaybetmeye başlayınca pek mutlu oluyor,meyve-sebzeye daha çok önem veriyor,suyu vazgeçilmezler listesine ekliyor;)

Anamur denilince akla ilk gelen tabiki muz ama ben yetinemedim;elma,armut,üzüm ne bulduysam kendi ellerimle seçtim:)

Ara öğünlerde pasta,çikolata yerine meyve yemeye çalışıyorum, geçen yaz dar gelen kıyafetlerim buaralar bol gelmeye başladığı için mutluluğum tarif edilemez ama tabi durmak yok bol bol yüzme ve yürüyüşlere devam  diyorum...

7 yorum:

  1. süper :) spora devam!! ben de spor ve sağlıkı beslenerek biraz kilo verdim :))

    YanıtlaSil
  2. valla bende kilo verdikçe mutlu hissediyorum akşam erken saatte az yediğimde direk gidiyor kilolar

    YanıtlaSil
  3. canım elbisene bayıldım,mutlu tatiller

    YanıtlaSil
  4. çoook teşekkürler şekerler.net hızım kötü olduğu için toplu cevap yazıyorum özür:(
    öpüldünüzzzz:))

    YanıtlaSil
  5. Meyve gibi yok, helede soguk olursa..
    Adana çok sıcak örtmenim, haftaya kısmetse bende tecedeyim :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler çook mutlu oldumm:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...