İzleyiciler

7 Temmuz 2011 Perşembe

güneş koruyucuları

Buğday tenli olsamda,5'ten sonra güneşlenerek yavaş yavaş bronzlaşmayı sevsemde koruyucular olmadan asla diyorum.

Kullandığım ürünlerle ilgili yorumlarım şöyle;

                                            VICHY;
                                      *yüz için kullanıyorum
                                     *hafif ama güzel kokulu
                                     *ciltte hemen emilip ince bi doku bırakıyor
                                     *etkili bi ürün,ben memnunum+tavsiye ederim:)




NIVEA:
*tüm vücuda uygulanabilir
*kokusu güzel
*havuz,deniz keyfini sürerken içiniz rahat kullanabilirsiniz bence.

BABE:
*eczanelerde bulabilrisiniz
*çok sevemediğim bi ürün:(
*kokusu ilaç gibi
*kıvamı biraz katı(merhem sürüyo gibi hissediyorum:))
*ama artısı şu;DNA bozulmalarına karşı daha etkili olduğu söyleniyor!o nedenle katlanıyorum:)

önerirmiyimmm??pek değil:))



Nobel ilaç firmasının kendi ürünü;
*güneş öncesi-sonrası kremleri birarada
*kokusu fena değil ama henüz denenmedi(haftasonunu bekliyor:))




2 yorum:

  1. nobel ilaca bak sen sevişgen şişeler yapmış eheh sevdim .) mucxx

    YanıtlaSil
  2. bende peynir gibi oluyorum iyice korunmam lazım yoksa kıpkırmızıoluyorum :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...