İzleyiciler

6 Temmuz 2011 Çarşamba

eski ayakkabı-yeni çanta ile kombin

evde 'sadeleştirme' başlattığım için tüm fazlalıkları atıyorum,
ayakkabılarımı düzenlerken giymediklerimi verilecekler ve çöpe gidecekler diye ayırırken üniv.yıllarından kalma spor ayakkabımı buldum,rahatlığından dolayı vermek istemedim ama kirli görüntüsünede tahammül edemeyip çamaşır mak.ne atayım iyi çıkarsa kullanırım kötü çıkarsa atarım deyip kısa programda yıkattım.

sonuç şöyleee;





















bembeyaz olan papileri hemen giydim çıktım:)

LCW'den pek alışveriş yapmasamda aradabir uğrarım,geçenlerde bulduğum çanta ise beni oldukça mutlu etti.pek sevdim.




gömlek;colin's
jean;zara
papiler;slazenger

öpüldünüz bebekler;)

4 yorum:

  1. hosgeldin özlemiştim yazılarını buarada cok guzel kılo vermıssın ıncecık gorunuyorsun ben hala yerımde sayıyorum:(

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum canım:)kg olarak çok inemesemde sporla sıkılaşmaya devam ediyorum,bol bol yürü ve su iç akşam yeme tatlışım o kadar;)

    YanıtlaSil
  3. çanta çok güzel güle güle kullanın kilo kaybı belli oluyo ama en kısa zamanda tanışmak ümidiyle ...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler.
    kilo kaybı belli oluyomuuuu?ayy mutluluktan uçabilirim:)mailleşelim görüşelim.cumaya kadar adana'dayım;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...