İzleyiciler

26 Temmuz 2011 Salı

Düğün kombini

Kombinim geçenlerde katıldığım bir düğünden...
Aslında giymeyi planladığım gece mavisi,uçuş uçuş pek hoş bi elbiseydi,o düğün için almıştım ama nedense sade olmak istedim.Dolabı açıp daha önce hiç giymediğim,içine sığamadığım siyah elbisemi denedim;sonuç pozitif:))(o anki mutluluğum tarif edilemez)




 Yazın sandaletlere öyle alışmışım ki bu topukluluar biraz fazla geldi;

Saç konusunda hiçbir yorum yapmadan usta kuaförüme bıraktım,sağolsun beni pişman etmedi.Düğün bitip eve geldiğimde(ki düğün başka bi şehirdeydi)saçım hala bozulmamıştı.



Eve geldiğimde yorgun ve mutluydum,bu fotodan sonra papilerden hemen kurtuldum:)
Ayy unutmadan; canlarıma beraber geçirecekleri mussmutlu bi ömür diliyorum...























Kombin;
elbise;mango
papiler;inci


12 yorum:

  1. :))birazcık.teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  2. cingifillicim elbise cuk denilen tabirle nasılda güzel oturmuş :)dekoltesinin ölçüsüne bayıldım göğüs dekoltesi bence böyle olduğunda çok hoş duruyor.yeni evli çifte de bir ömür boyu mutluluklar.

    YanıtlaSil
  3. çok çok teşekkür ederim canımcım.bende pek mutlu oldum bu elbiseyle.muck:)

    YanıtlaSil
  4. waoow! ne kadar hoş olmuşsun cnm ,nasıl seksi bir ayakkabıdır o öyle ? çok begendım, çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Kombin sana çok yaki$mi$ :) Sade ve siyah elbiseleri bende çok begeniyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. canımm nasılda sil duruyorsun o sade elbiseni içinde.topuklardaki şıkırtıya bayıldım,diyettemisin bu arada ben kaçırmışım sanırım bende dünden itibaren başladım:))

    YanıtlaSil
  7. canım sen kilo mu verdin.zaten güzelsin daha da fit ve güzel olmuşsun <3 ayrıca ayakkabı elbise ikilisini çok beğendim.çok hoş olmuşsun

    YanıtlaSil
  8. ayyy o olamadığın elbisenin içine girebildiğin anki mutluluk tarif edilemez zaten:) çok şık olmuşsun tatlımmm siyahlar içinde bu arada ben saç rengini de çok sevdiiim:)

    YanıtlaSil
  9. çok hoş bir seçim olmuş :))

    www.buketpoyraz.blogspot.coö

    YanıtlaSil
  10. bronz tenine elbise çok yakışmış canım ;) saçında harika olmuş valla bayıldım maşallahhh ;)

    YanıtlaSil
  11. çok çoook teşekkürler.pek mutlu etti bu yorumlar beni.ben bu gazla 3gün aç kalırım:))

    öpüldünüz;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...