İzleyiciler

7 Temmuz 2011 Perşembe

Bileklik aşkı-rengarenk oje

Aksesuar olarak daha çok yüzük ve küpe tercih ederim ama son iki yıldır incecik bileklikler ve kalın rengarenk bilezikler ilgimi çekmeye başladı.(yakında bu konu için ayrı bi post yapılacak:))

geçenlerde alakasız 3bilekliği yanyana takıp çıktım,nedendir bilmem yazın daha bi özgürüm giyim-takı konusunda.

kırmızı bileklikler kendi üretimim:)

neon ojeleri seviyorum



















plaj için aldığım bu uçuş uçuş elbiseye vuruldum sanırım bu yaz üstüme yapışacak:)

7 yorum:

  1. Harika fotoğraflar:)Ojelere bayıldımmm,bilekliklere deeee:)

    YanıtlaSil
  2. rengarenk çok güzel gözüküyor tatlım,benim de süresim geldi şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. pride;canım benim çok teşekkür ederim,renksiz yaşayamıyorum:))

    aktuelmoda;sür şekerim,renklerin enerjisi o güne yansıyo,iyi geliyo:)

    YanıtlaSil
  4. Ojeler çok şeker olmuş ben öyle güzel yeşil oje bulamadım henüz.Alakasız da olsa bileklikler çok hoş olmuş birlikte uyumsuzlukların uyumu olmuş=))

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım ojelerin hepsi flormarda var.uyumsuzlukların uyumunu seviyorum:)

    YanıtlaSil
  6. süper fikir çok tatlı olmuşlar, takılarda çok hoş cnm ;) bileziklere bayılıyorum bende...

    YanıtlaSil
  7. myprincess;canım benim çok teşekkürler,bende bayılıyorum bende:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...