İzleyiciler

13 Haziran 2011 Pazartesi

yaz sezonu açıldı

  doğumgünümün haftasonuna denk gelmesi ile haftasonu tatilimiz birleşince yazlık özlemimiz dinsin istedik,
tenim çabuk bronzlaştığı için 5ten sonra güneşlenip,e tabi birazda yüzdüm.
eşim yüzmek istemediği için yürüyüş kısmında bana eşlik etti
deniz aşığı bi insan olarak eve girmem biraz zor oldu:)


 sahilin kirliliğine üzülüp 'cingifilli' yazmaktan geri kalmadım:)

  güneşlenirken bakışaçımda olan bikaç kareyi sabitledim;)

 sahilin sakinliğine alışık değiliz ama bu mevsimde kafa dinlemede ideal...

2 yorum:

  1. ohh maşallah icim acıldı ayak izlerinin cıktığı resim harika olmuş :D bu arada nice mutlu yaşlara canımmm :D

    YanıtlaSil
  2. :)bende sevdim o resmi.teşekkürler canım benim.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...