İzleyiciler

10 Haziran 2011 Cuma

lahana yağı


selülit problemi çok az olan bi hatun olsamda pürüzsüz bacakları kim istemez:)

  geçen yaz keşfettiğim harika; lahana yağı
evime çok yakın olan bi güzellik salonunda selülit masajı için bu karışımı kullandıklarını duydum ve hemen alıp denedim.gerçekten işe yarıyor.

internette araştırmasını yaptığımda bu yağı sürüp sonra strech filmle sarıp spor yapanları okudum ama benim uygulamama biçimim şöyle;

spor sonrası duşta selülitli kısımlardaki kan akış hızını hızlandırmak duş sonrasında yağı sürüp 10dk mj yapmak.
bu bile ilk haftada işe yarıyor şekerler.(ben geçen yıl 1ay kullandım.sıfır selülitle yaz sezonunu açtım)

ilgilenen olursa adana'da nerden aldığımı yazarım.başka şehirlerde bulamazsanız alıp yollayabilirim.
sütun bacaklar hepimizin hakkı:))

NOT;selülitiniz yoksa incelmede sağlıyo,ayva göbekleride yok ediyo.tabii bol su,spor,ve yediklerimize dikkat edersek;)

(firma ile alakam yok.arkadaşlarıma faydası olsun diye paylaştım.bu böyle biline:))


























fotoğraf mak.yanımda olmadığından tlfdan görüntü kalitesi kötü bi foto eklemek durumunda kaldım.soryy
:(merak edenler için içindekileri ekleyim istedim.

9 yorum:

  1. Canıımm inşallah bulabilirim :) Allah razı olsun senden önce sonra fotosu çekebilirsem gönderirim sana ;)

    YanıtlaSil
  2. canım bulursun bence.çerçilere bak bi.bulamazsan haberleşelim ben yollarım kuzum;)

    YanıtlaSil
  3. İyi haber ama keşke mayısta haber verseydin örtmenim yaa hazirana girdik deniz sezonu açıldı :)
    Fiyatını merak ettim ben eğer uçuk bir fiyatı yoksa ablama göbeği için almak isterim.

    YanıtlaSil
  4. benımde bıran once bakıma gırmem lazım aslında:) nerden aldın dıye sorsam?

    YanıtlaSil
  5. adanada çerçi yusufta bulurum di mi hocam? kayseri kışı buz gibi sokağa çıkılmıyor hareketsizlik de bacaklara yaramıyor tabi :D

    YanıtlaSil
  6. pembe esinti;haklısın daha erken haber versem daha güzel olurdu ama emin ol hemencecik işe yarıyo:))fiyatı 18lira.t.özal ceylan sürücü kursu yakınında bi çerçi var ordan aldım.ablan denesin derim;)

    YanıtlaSil
  7. aslı;t.özal ceylan sürücü kursu yakınındaki bi çerçiden aldım.marketin yanında minik bi dükkan;)

    YanıtlaSil
  8. prozaclı elf hanımları;bulursunuz orada:)evet hareketszlik hepimize zarar:(

    YanıtlaSil
  9. süper hiç duymamıştım hemen arayacağım

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...