İzleyiciler

13 Haziran 2011 Pazartesi

kızkıza kahvaltı

 yeni eve taşındığımızdan beri hiç foto paylaşmadığımı farkettim.
bugün canım Ümit'im kahvaltıya bana geldi,o yoldayken bende bikaç kare yakaladım,
çok sade bi kahvaltı günü olsada paylaşmak istedim.
 incelmeye çalıştığımız songünlerde kızartma yememeye çabalıyorum ama eğer çok istiyosam gündüz kaçamaklarını bazen yapıyorum.bugünde o kaçamakların feciisini yaptım:)
 kahvaltı kapanışı için küçük kaseler hazırladım:)
 masayı şenlendirmek için çiçek ve biblolar tercihimdi,
 Ümitciğimde bişey alma dememe rağmen dayanamamış:)
 hellim peynirinin bu halini seviyoruz diye tava ile buluşturduk:)
 vee mutlu son:)
kızkıza muhabbet ve kahvaltı keyfi paha biçilemez...




son anda farkettimki bazı fotolarda dergi görüntüsü var.cam masanın dezavantajı bu işte:)alt raftaki dergiyi unutup fotolamışım.

20 yorum:

  1. süperrr görünüyor herşey cok canım çekti ama :)

    YanıtlaSil
  2. :)teşekkürler.gel misafirim ol şekerim:)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun canım, benimde canım çekti.

    YanıtlaSil
  4. kızkıza bir şeyler yapmak gibisi yoook!!!biz de haftasonu sizin gibi bi sürü eğlenip güldük sizin de yüzünüzden belli kocaman gülmüşsünüz:)

    YanıtlaSil
  5. pembe esinti;saol canım.gel beklerim;)

    gizzy;valla canım çok keyfli oluyo.sizin fotoları gördüm ayakkabı-çanta uyumunada bittim:))

    beti;teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. e ama ben kıskandım şimdi :) afiyet bal seker olsun muhabbetiniz bol olsun :D

    YanıtlaSil
  7. :))çok teşekkürler busecim

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. ne güzel ya kahvaltı tek basına hiç de cekılmez cok iyi yapmıssnız.
    afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  10. evet çok iyi oluyo laflaya laflaya kahvaltı:)teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. YUKARIDA YORUM SİLDİĞİM YAZIYO AMA KİMİN YAZISI SİLİNDİ BİLMİYORUM.FARKETMEDEN OLDU SANIRIM.YORUMU SİLİNEN ARKADAŞIM KUSURUMA BAKMASIN LÜTFEN:(

    YanıtlaSil
  12. Bende geliyorum kahvaltıya :) affiyet olsun tatlım :) arkadaşlarla sohbet muhabbetle yapılan kahvaltılar pahabicilemez :D

    YanıtlaSil
  13. kız kıza kahvaltılar çok güzel olur sohbet sabah mamurluğu karışımı:)

    YanıtlaSil
  14. haklısın biraz uyuşuk ama bol kahkahalıı:)

    YanıtlaSil
  15. ohh ohh maşallah ne güzelde olmuş kızkıza nasılda eğlenilmiş.
    Pek güzel sofrada :)

    YanıtlaSil
  16. :)öyle oldu biraz.teşekkürler;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...