İzleyiciler

10 Haziran 2011 Cuma

dolap düzeni için

 son günlerde düzen aşkım tuttu yine,
geçenlerde internetten alışveriş sırasında listeme eklediğim bu basit ama işeyarar parçayı paylaşmak istedim.

Adana'da kavurucu sıcaklar başladığı için yazlıklarım dolapta yerlerini çoktaan almıştı ancak bu zımbırtıyı kullanıcam diye dolabı baştan düzenledim,şimdilik tüm t-shirtlerim aynı boyutta katlı duruyo tabi ben evden çıkarken 'ne giysem' modumla kaç deneme yaparım,o düzeni kaçgün korururum onu bilemiyorum:)



3 yorum:

  1. her eve lazım :) özelliklede bana lazım bundan bitane cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Bende internet alışverişim sırasında atmıştım sepete bu katlama aparatını ama inan attım dolabın bir köşesine şimdi hatırladım sende görünce :) üşeniyorum inan ki bunla katlamaya :D halbu ki daha düzenli oluyor ama işte :)

    YanıtlaSil
  3. bunla katlamak için zaman ve sabır lazım:)ama sonrasında dolap harika görünüyo değer yani;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...