İzleyiciler

11 Haziran 2011 Cumartesi

doğumgünü kutlaması başlangıcı

 11 haziran bizim aile için önemli bi gündür;çünkü benim doğumgünüüüüüm:)
annem ve kardeşim iş yoğunluğum azaldığı için bugünden başladılar kutlamaya.

bugün anladımki;
keşke 18olsam dediğim günler 10yıl geride kalmış,büyümüşüm,
ailemin varlığı için,bana verdiği değer ve her an yanımda oldukları için şükretmeyi zamanla öğrenmişim,


şu tatlı cimcime ile 'kardeş'ne demek onu tatmışım,biri için tedirgin olmayı en çok ondan öğrenmişim ben.
pasta kesme klasiğini yarına sakladık.bugünün tercihi anneme ait;)





uykusuzluktan şiş gözlerle bi bakış atayım:)

kombin ise şöyleee;
elbise;t-box
ayakkabı;nine west
çanta;network


kardeş kombini:);
jean;mango
t-shirt;mango
çanta;journey
ayakkabısını hatırlayamadım:)

21 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun:)nice senelere...

    YanıtlaSil
  2. canımcım doğum günün kutlu olsun nice mutlu sağlıklı güzel yaşlara :)

    YanıtlaSil
  3. İyi ki doğdun örtmenim, ailenle husurlu sağlık dolu daha nice yaşlara.

    YanıtlaSil
  4. doğum günün kutlu olsuuuunn:) sevgi ve aşk dolu nice yaşların olsunn:)

    YanıtlaSil
  5. Dogum gunun kutlu olsun, sen de hep mutlu ol canim;)

    YanıtlaSil
  6. CAnım benim nice nice mutlu yaşlara, her şey gönlünce olsun, hep güzel yüzün gülsün... öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. mutlu yıllar canım
    pasta bahcesı evımın karsısı:)butaraflara gelırsen mısafır etmek ısterım daha tanısmadık ama :)

    YanıtlaSil
  8. çooook çok teşekkür ederim.çok mutlu ettiniz beni.iyiki varsınız;)

    YanıtlaSil
  9. aslıcım buluşalım bu hafta:)

    YanıtlaSil
  10. çıtırsın iyi kalplisin güzelsin noktaaa cümleten ailecek sevin sevilin bebemmm, gelince de tanışıcaz bak oyarım mucxxxxxxx

    YanıtlaSil
  11. anam nice yıllar demedim ahaha saksı ben saksı .)

    YanıtlaSil
  12. ediim:) teşekkürler.bekliyorum senide ömi abimide kuzum.öpüldün;)

    YanıtlaSil
  13. Canıııım doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle, nice mutlu yaşlara..

    YanıtlaSil
  14. fundacım çok teşekkürler.iyi tatiller tatlım.muck:)

    YanıtlaSil
  15. yeni yaşın kutlu olsun canımmmmmmmmmm Nice mutlu senelereeeeeeee muju!!

    YanıtlaSil
  16. çooook teşekkürler canııım.muck:)

    YanıtlaSil
  17. blogunuzda önce o kumsaldaki fotografınız dikkatimi çekti ne yalan söyleyeyim aşağılara indim aaaaaaaa pasta bahçesi aaa adana aaaa ne sevindim .doğumgününüz kutlu olsun nice senelere adanada ankaradan gelmiş bir yer bilmez bir öğretmenden güzel dilekler yeni yaşınızda bol bol gülün böyle...

    YanıtlaSil
  18. :)teşekkür ederim.canım meslektaşım yer hatta yerler önerip gezdiririm sizi;)çok büyük bi şehir olmasada doğmabüyüme adanalı biri olarak gidilcek yerler benden sorulur:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. ne güzel olur valla körle acemi gibiyim pasta bahçesine dersaneden arkadaşlar getirdi cahilll bir yer öğrensin der gibi :))) o çiçekli giriş hoşuma gitmişti ordan tanıdım kavunda aklım kaldı çaktırmayın bol bol görüşmek dileğiyle ...

    YanıtlaSil
  20. aşkolsun ne cahili,bilmiyosanız öğreten olur gezdiren olur elbet:)kavuniçi dondurmayı tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...