İzleyiciler

2 Mayıs 2011 Pazartesi

balkonum şenlendii







































son günlerde çiçek-böcek sevgimde artış var:)
çilek,menekşe,karanfil,hoş kokulu bikaç çiçek renkli saksılarda şenlendirdi balkonun minik bi kısmını.
havalar biraz daha ısındığında yapıcağım değişiklikler için sabırsızlanıyorum.

eve aldığım balık-kaplumbağa sonrası ipekböceğide alıcam dediğimde ve biber,domates,maydanoz,nane ekicem dediğimde arkadaşlarımın bakışı pek bi güzeldi.
  
benden beklenmeyen girişimlermiş bunlar:)

iddia ediyorum super biber,nane,domates yetiştiricem ve onlardan salata yapıcam;)

sonumu iyi görmüyorum;dilerim bi gün balkon 'cingifilli'nin çiftliği'durumunda olmaz:))



10 yorum:

  1. süpersin canım ya:) ben de kendievime geçeyim,ilk iş balkonumu botanik park yapıcam valla:)

    YanıtlaSil
  2. :)teşekkürler canım.eminim seninde balkonun pek süslü olur:)

    YanıtlaSil
  3. süper görünüyor maşallah diyim de nazar değmesin:) hele o çilek yok mu nazar boncuğu gibi:)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzeller tatlım, şu yağmurlar bir bitse de artık balkon keyiflerine başlasak dimi ya :)

    YanıtlaSil
  5. sochic;:)teşekkürler.bende sevdim çileği

    fundaceyhan;canım çok teşekkürler.evet tatlım bitsin yağmurlar balkon keyfi başlasın artık:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel insan sevince her yerde herşeyi yetiştirir,emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. gunaydın umarım hayatınız çıçekler kadar canlı fakat uzun yaşamanızı dılerım .Bazı çıçekler çok guzelama çabuk soluyor sevgılerle...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel çiçeklerin,renkli saksılarından benimde var bende çilek dikmek istiyorum :))

    YanıtlaSil
  9. oohh sefan olsun,balkonunda kahve içesim geldi:)

    YanıtlaSil
  10. :)gel beraber içelim kahvemizi:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...