İzleyiciler

13 Nisan 2011 Çarşamba

yeni ev için alışverişe devam:)



 örtü ütülenmeden fotolandı sorry:(


 ekmeklik ve poşetlik çok şirin göründü gözüme:)

 bu önlüğü giyip mutfağa girip ne harikalar yaratır cingifilli:)






















alışveriş beni çok mutlu eden bi aktivite:)
yeni ev için yenilikler yapmak ise son günlerde en büyük keyfim.

kendi elemeğim ürünlerle beraber aldıklarımı yerlerine yerleştirdiğimde mutluluğumun artacağını düşünüyorum.
düzenime kimse karışmasın mantığı ile tek başıma tüm eşyaları düzenlediğim ve gündüzleri işte olduğum için ev düzenlememi tamamlayamadım.(taşınalı 10gün oldu)

elimdeki yapılacaklar-alınacaklar listesi feci kabarık:)
şimdilik;
şirin çiçekler alıp rengarenk saksılara ektik ama yetmezzz;balkonu şenlik haline getirmeyi planlıyorum.
oturma odası için köşe koltuk siparişimizi verdik,perde,tablo,vazo seçtimmi tamamdır:)
mutfak için englısh home'dan bi kaç ürün seçtim.
girişe düşündüğüm koltuk ise sürpriz kalsın:)

twitter'dan yada mail ile destek olan arkadaşlarıma teşekkürler.sanal ortam filan anlamam ben iyiliğini hissettiğim güzel kalpli çok kişi ile burdan tanıştım.seviyorum seviliyorum ne mutlu:)

öpüldünüz...

15 yorum:

  1. ohh maşallah :D herşey süper!! Allah yeni evinizde size huzur mutluluk ve bereket versin :D

    YanıtlaSil
  2. canım benim teşekkür ederim:)güzel dileklerin için çok mutlu oldum busecim.

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok tatlı, süperler.

    YanıtlaSil
  4. ooo süperler canım, güle güle kullan:) bana da fikir oluyo:)

    YanıtlaSil
  5. işin zor şekerim alma kısmına gelinceye kadar çok zorlanıyor insan dimi bukadar çok seçenek içinde ...kolay gelsin
    yeni evinde huzur ve mutluluk içinde yaşamını diliyorum

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. özellikle avizeyi çok beğendim ben

    YanıtlaSil
  8. swotpisces;teşekkürler canım:)

    hayat güzel;saol tatlım benim.işe yarıyosa ne mutlu:)

    necla;evet şekerim seçmek zor ve keyifli:)güzel dileklerin için teşekkürler.

    gök;teşekkür ederim.

    bahar;bende sevdim avizeyi:)teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. ne cici şeyler almışsın yeni yuvana :) huzurla mutlulukla kullan inşallah mürüşüm :)

    YanıtlaSil
  10. Blogunuza bu ilk ziyaretim, çok keyifli :)

    Avize harika !

    Kisses from France

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim.her zaman beklerim:))

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim hepsini cok güzeller canımm güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim tatlımmm:)

    YanıtlaSil
  14. Canım çok cici şeyler almışsın, yeni evinde sağlık ve mutlulukla kullanman dileğiyle tatlım, Ankara'dan sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. canım bayıldım çok güzeller.güzel günler de kullanman dileğiyle:)nereden aldın bu cicileri:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...