İzleyiciler

30 Nisan 2011 Cumartesi

son yaptığım şirin kurabiyeler


çok sevdiğim bi öğrencimi doğumgününde mutlu etmek istedim.
ismi Mehmet Alp ama biz ofisçe ona Malp dediğimiz için kurabiyeleri ona göre süsledim,
eşim ve babam dışında erkeklere kıyafet almakta sorun yaşadığım için hediye seçiminde zorlandım:)

hayvanları çok sevdiğini ama sınava hazırlandığı için çok zahmete giremeyeceğini bildiğimden kaplumbağa 
aldım.





Malp'e aldığım kaplişi sevdim diye kendimede aldım.bi kapliş:)tüm hayvanlardan korkan ben nasıl temizliceğimi düşünüyorum:)

6 yorum:

  1. kaplumbağa ayrı şirin, kurabiyeler ayrı şirin :) ve öğrenci sevginize hayran kaldım diyebilirim çünkü hani genelde öğrencinin öğretmen sevgisine,değer vermesine,hediye vermesine filan alışığız :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ne guzel seyler yapmıssın yıne :)) yeni kaplişinde hayırlı olsun murus :)

    YanıtlaSil
  3. cecilia;canım teşekkürler.bazı öğrenciler ekstra değerli oluyo benim için.elimden geleni yapıyorum onlar için:)

    kelebekinrüyası;tubişim gel sanada yapayım:))teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
  4. Su kaplumbağalarının kabuklarının ara ara temizlenmesi lazım.Kullanmadığınız bir diş fırçası yardımıyla nazikçe temizleyebilirsin.Bir kaç kez sürtmen kafi.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...