İzleyiciler

8 Nisan 2011 Cuma

KÖY OKULLARINA YARDIM!

geçen gün gelen bir maili paylaşmak istedim.
seslerini daha çok kişiye duyurmalarına yardımım dışında katkım olsun istiyorum.benim gibi düşüneneler için link aşağıdadır.

Merhaba Sevgili Blogger Sahibeleri/Sahipleri;
Bir makyaj delisi olaraktan hepinizin bloglarını severek takip ediyorum.Fakat sizlere gönderdiğim bu mailin içeriği makyaj olmayacak
Yardıma ihtiyacı olan köy okullarından bahsetmek istiyorum size.Yardıma ihityacı olan okullar, http://www.kardesokullar.com/ sitesinde yayınlanmaktadır.
Her okul çeşitli ihityaçlarını yazmışlar ve facebook ta da şu anda onlara yardım için süren bir etkinlik var adı ise

Ben soğuğa alışığım siz sadece silgi gönderin ne olur!


http://www.facebook.com/login/setashome.php?ref=genlogin#!/event.php?eid=149184871812281
Eğer linki doğru yazdıysam da linkleri budur.Sizden ricam onlara yardım etmeniz.Ben ve arkadaşlarımda bu işe girişeceğiz.
Eğer yardım edemiyorsanız bile bloglarınızda yayınlamanız yada facebook sayfalarınızda.Her ne kadar bloglar sansüre uğramışsa da ulaşabilen insanlar da mevcut.

Siz sadece silgi gönderin diyen kız çocuğumuzun hikayesini paylaşmak istiyorum sizlerle;

"Bir fotoğraf göndermişti Ağrı'dan bir hoca. Bir kız çocuğu. Karda montsuz ve patik üzerine terlik ile okula gelmiş. Hep öyleler ya...:( Aradık telefon ile. Çocuğu telefona vermesini istedik hocadan. Kıza ne istiyorsun bizden en çok dedik. Bot, mont ya da oyuncak cevabını beklerken içimizi paramparça yapacak cevabı aldık. "silgi, ben yanlış yazdığım zaman silecek silgiyi bulamıyorum" dedi. Birden toparlayıp kendimizi tamam güzelim onu alacağız zaten başka birşey istemiyor musun dedik. Mont veya ayakkabı gibi. " hayır hocam, ben soğuğa alışığım siz sadece silgi gönderin ne olur" diye bir cevap almıştık. O zamandan beri zaten kolları sıvamış durumdayız.


1 yorum:



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...