İzleyiciler

27 Mart 2011 Pazar

yeni ev için yeni ciciler


haftaya ev taşıma telaşı var bense yeniliklere odaklanmış durumdayım:)
son günlerde alışverişlerimi hep ev için yapar oldum.

bugün mersin forum'a koçtaş'ın katalogundan beğendiğim bi ürüne bakmaya gittim ama sevmedim,almadım:(
 english home'da mutfak için hoş tonlarda masa örtüsü,runner,tutacak,ekmek sepeti takımına kandım.
tantitoni'de uzun süredir istediğim silikon kek kalıbını görünce dayanamadım:)










































rengarenk günlerle dolu mutlu bi hafta diliyorum...

9 yorum:

  1. o pembiş mutfak takımları çok güzelmişş:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler güzelim.tavsiye ederim çeyizine:))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel şeyler almışsın canım en güzel günlerin yeni evinin yakasını hiç bırakmasın

    YanıtlaSil
  4. sevimli hayat;çok teşekkür ediyorum ne içten bi dilekte bulunmuşsun

    nalan;teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun şeker, seni tekrar okuyabilmek de süper ;))
    Artık Adana'ya geldiğimizde bize süpper ötesi cupcakeler yaparsın diiimi ;)) Öptüm..

    YanıtlaSil
  6. madammoda;teşekkürler canım benim.ah siz gelin daha neler yaparım ben:))cupcakein lafımı olur:)

    YanıtlaSil
  7. Ayy süper canım bunlar güle güle kullan hemen insanın bişeyler pişiresi geliyo di mi:)

    YanıtlaSil
  8. zeto;teşekkürler tatlımmm.evet hemen mutfağa giresim geliyo:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...