İzleyiciler

26 Mart 2011 Cumartesi

sevimli küpeler

Merhabalaaaaaar!

uzun süredir bloglarımız engelli diye çok üzülmüştüm.neyse ki yeniden burdayım-burdasınız.
bu kadar aradan sonra ne paylaşsam diye karar veremedim:)

bugün aldığım küpeler içimi açtı(fiyonk ve kalp aşkımı bilmeyen kalmadı sanırım:))sizle paylaşıp ben geldim demek istedim:)





(artık adanalı okuyucularım arttı diye adres veriyorum:)
metro sokağında vakko karşısında  super takılar olan bi yer burası.
eski adı alexi andriotti'ydi.)

11 yorum:

  1. çok ciciymiş cnm rengiyle de içimi açtı tam baharlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım.bende sevdim:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde olsun tatım :) yakışır kuzuma :)

    YanıtlaSil
  4. ay ay güle güle kullan.çok şekerler hele kalpler beyaz çikolata gibi =)

    YanıtlaSil
  5. fiyonklu olan çok şık...

    YanıtlaSil
  6. Canııııım merhabaaa :)
    Küpelerin çok hoşmuş güle güle kullan, ama metro sokağını ben bilemedim birazcık yabancıyım hala buraya :)

    YanıtlaSil
  7. yeşim;canım benim teşekkürler daha güzelleri senin olsun kuzucum:))

    sechill;:))evet beyaz çikolata gibi:)teşekkürler tatlım.

    özlem;teşekkür ederim.hoşgeldin bloguma:))

    funda ceyhan;canım merhaba.teşekkür ederim.hemen tarif edeyim:))

    atatürk cad.de gülbahçesi durağından önceki aradan sağa dön özsüt e doğru yürü:))sağdaki mağzalara bakarsın hem:))asortie den biraz ilerde:))

    YanıtlaSil
  8. arkadasım adanaya gitmişti söyleyımde bir ugrasın.

    cok cici cok güzel
    hem kalp hem fıyonk bir arada.
    begendımmmmm

    YanıtlaSil
  9. :)söyle alsın canım.daha neler var neleeer:))

    YanıtlaSil
  10. süper şirin şeyler bunlar:) Güle güle tak canım:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...