İzleyiciler

28 Mart 2011 Pazartesi

kalpli mini kekler

dün aldığım silikon kek kalıbını kullanmak için sabırsızlandım.diyetteyim diye eve pasta-tatlı girmiyodu bugün kuralı bozdum:)

tarifteki eksiklere rağmen super oldu mini kalplerim.
yumurta koymadanda kabarabiliyomuş kek.bunu görmüş oldum.




























yapılışı merak eden varmıııı?:)

yarım su bardağı yağı,1bardak şeker ile çırptım
1bardak yoğurt eklenip tekrar karıştırdım
2su bardağı un ve 1tatlı kaşığı karbonat ekledim.

kalıbın yarısını kuru üzümlü yarısını cevizli yaptım.
 
şimdi ise tadına bakma zamanı:)

7 yorum:

  1. Eline saglik,cok lezzetli gorunuyorlar ^_^
    Fincan ve tabaga da bittim ^_^

    YanıtlaSil
  2. yam yam yam
    cok güzel gözükğyo.
    en son fotoda hazır gibi dueuyo resmen.
    ellerine saglık.

    slikon kalıpları yıkamak daayrı bir kolaylık en cok bu kısmını sevıyorum

    YanıtlaSil
  3. ferahfeza;teşekkürler.bende seviyorum bu nostaljik takımımı:)

    kova kadınıyım ben;:)saol canım.

    evet yıkamakta kolaylık piştikten sonra kalıptan çıkmalarıda kolay tam benlik:)

    YanıtlaSil
  4. cici kekler ellerine sağlık silikon kalıplara bayılıyorum bende:))

    YanıtlaSil
  5. :)teşekkürler.bende seviyorum böyle şirin kalıpları

    YanıtlaSil
  6. fincan takımların şahane

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...