İzleyiciler

3 Mart 2011 Perşembe

bi ricam var;birbirimizi unutmayalım:(

25.02.2011 günü bloguma erişemediğimde bekledim.ertesi günde aynı sorunu yaşayınca google'da araştırayım derken farkettim superonline kullanıcılarının blogspot uzantılı bloglara giremediğini.

twitter'da tepkilerimiz artmaya başladı superonline ekibinden mailde aldım ama nafile:(

blogumu yedekleme için wordpresse taşıdım(cingifilli.wordpress.com) ama yazmicam ordan.
bugün bloguma girebilmişken sesimi duyurayım istedim.

blogum sayesinde çok tatlı insanlarla tanıştım,diyaloglarımın çok sıkı olduğu çok değer verdiğim arkadaşlar kazandım.

son olarak eklemek istediğim bişey daha var;
nadirende olsa bloglara ulaşabiliyorum.bi açılıp bi açılmayan durumlar geçene kadar birbirimizden kopmayalım istiyorum.
imkanınız olursa bi haber bırakın yorum kısmına olurmu?

dilerim en kısa sürede bu saçma sorun çözülür benim gibi bloguna çok değer veren hiçbir suçu olmayan bloggerlar güzel paylaşımlara devam ederler...


(not;buarada 2gündür hiçbir bloga ulaşamıyoken bu sabah girebilme nedenim nedir tam bilmiyorum.
çünkü DNS ayarlarını yapmaya çalıştım(bi yerde hata versede yılmadım defalarca denedim)
stil direktörü ediciğimin önerilerini denedim.burdan bakabilirsiniz.)

11 yorum:

  1. bizde dns lerimizi değiştirip girdik cnm sakın kopmayalım birbirimizden

    YanıtlaSil
  2. bende sabah değiştirdim DNS ayarlarını şimdi açabiliyorum blogları ama tam rezillik ne diyeyim.

    YanıtlaSil
  3. ben burdayım canım. pes etmeden yazmaya devam!

    YanıtlaSil
  4. Canım ben de dns ayarlarını değiştirdim ve izlediğim bütün blogları görebiliyorum,kendi bloguma da girebiliyorum.Bu saçma yasaklar bizi yıldırmayacak.

    YanıtlaSil
  5. ben hiç bir sorun yaşamadan girebiliyorum ,buradayım ,bir yerlerede gitmeyi düşünmüyorum..

    YanıtlaSil
  6. ben de yazmıyorum oraya.googol readerdan izliyorum sizleri

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim varlığınızı hissettirdiğiniz için.şimdi vaktim kısıtlı diye toplu cevap yazıyorum.anlayışınıza sığınarak.kopmayıp yazmaya devam edicez inşallah.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. bloga yazmayı geçtim sırf sizlerden kopmamak içn hemen dns ayarlarımı değiştim.hi. sorunsuz hep takip ediyorum sizleri :)öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  9. Ben de dün dns ayarlarını değiştirdikten sonra girmeye başladım bloglara. Tekrar blogları izleyebilmek, yorum yapmak çok güzel. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Canım benim, söz benim gözüm kulağım açılmasa da blogger arkadaşlarımın bloglarının üzerinde olucak, readerdan her gün kontrol ediyorum var mı yenilik diye, unutulucak kadın unutulucak blogger mısın sen ;) geçicek hepsi birtanem, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  11. bır program var onu ındırdıgınızde cok rahat blog sahıbı de blog kullanıcıları da sıteye baglanabılıyor,bende hesionka dan gördum tweetde paylasmıstı sıtenın adresını verıyorum.madem ozgurlugumuz kısıtlanıyor bızlerde baska yollar buluruz.:D
    http://www.makat.org/

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...