İzleyiciler

11 Şubat 2011 Cuma

nostaljik kombin1:)

10yıl öncesinden kalma bu etek!
gördüğünüz gibi yıllardır incecik bi hatun olamamışım ben:))

geçenlerde dolabımı düzenlerken biraz nostalji yaptım ve dolabımın bi kenarına yıllardır giymediklerimi dizdim.vermeye kıyamıyorum bari arasıra giyineyim dedim.

yani bundan sonra lise yıllarımdan hatta ortaokul zamanımdan kalma cicilerimi görebilirsiniz:))







hırka;mango
etek;mds
bot;bambi

buarada saçlarımın doğal halinide görmüş oldunuz(pek mümkün diildirde:))

hadi öpüyorum kaçıyorum şekerler...

9 yorum:

  1. O dolaplardakileri napıcaz bilmiyorum şekerim:)Her gün yenisi gelince eskilerin pabucu dama tabi ki.. Ama gayet de güzel olmuş valla ..

    YanıtlaSil
  2. valla canım ya:)yeniler bi yandan eskiler bi yandan taşıyo çok şükür:))arada eskileride kullanma kararı aldım hayırlısı:)

    YanıtlaSil
  3. bende saklarım cnm atmaya kıyamam eskilerimi, ama 10 yıllık yok sanırım bi dolabımı karıştırmam lazım :) aslında saklamak lazım ilerde moda oluyor veya vintage havası verebiliyor, he bidee tokanı yerimm :)

    YanıtlaSil
  4. canım ben abarttım olayı.ilkokul mezuniyet elbisem bile duruyo:))moda olmasını bekliyorum:)))toka için mersi şekerim.öpüldün

    YanıtlaSil
  5. yıllara meydan okumak bu olsa gerek:)
    saçlarınada bayıldım çok tatlılar

    YanıtlaSil
  6. :))ne güzel yorum o öyle:)teşekkürler tatlım.buarada mail adresini bekliyorum canım.

    YanıtlaSil
  7. Tatlım çok şirin olmuş, toka da harika :))...

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim güzelim çok mersi:)

    YanıtlaSil
  9. kısa saç kullanmayı düşünürmüsün, bob modeli mesela , ne dersin

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...