İzleyiciler

15 Şubat 2011 Salı

kot boyadım-giydim:)

bu durumun fikirannesi çok sevdiğim bloggerlar; Gizzy ve Zeto'dr:))
bi süre önce gördüm kotlarının yeni hallerini.
ve bende uygulamak istedim
(gördüğünüz gibi birinden fikir alınınca bunuda paylaşınca hiçbişey eksilmiyo-bilmem burdan mesaj alması gerekenler üzerlerine alınırmı)


4boy kalp şablonu bulup kestim.eski bi kotumu aldım yanıma:)pembe tonlarına boyadım.
 ve sonuç işte bu;
 tokamda uyumlu olmalı tabiki;
 e papilerde uyumlu oldu sanki:)


















jean;loft
ceket;zara
body;zara
yüzük;Ankara pazarından



Zeto;nun kotu;



Gizzy'nin kotu;

daha detaylı görmek isterseniz
                    Gizzy'nin yaptığı kot boyama için burdan buyrun derim:)
                                                              Zeto'nun boyamasıda burda.


benim kotum biraz renkli oldu hatta bi arkadaşım ilkokul2.sınıftaki yeğeni için aynısından yapmamı istedi:)
ama ben böyle mutluyum.
şuan üzerimde pembiş kalpler var nasıl mutlu olmayım:)

söylemeden geçemicem;
Gizzy ve Zeto sizleri seviyorum.mailler için tekrar teşekkür ediyorum.hem güzel hem sıcakkanlı şekerlerim benim:)

17 yorum:

  1. hepsi harıka olmus yaaaaaa ellerınıze sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. sibelce;çok teşekkürler.beğenmene sevindim canım

    YanıtlaSil
  3. coookk cıcı olmus.gule gule kullan canım.
    sevgıler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş canım, ben de takı kutusu yazımda senden bahsetmiştim ama görmedin sanırım :(

    YanıtlaSil
  5. la boheme;teşekkürler tatlım.

    sihem;aaaa görmedim güzelim.hemen bakayımm.merak ettim;)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir düşünce sonuç ta bir o kadar hoş:))

    YanıtlaSil
  7. Canımm çok güzel olmuş bayıldımm valla ellerine sağlık:) Ben de gaza geldim sanırım bi kotumu daha boyıycam:) Özlettin bana kot boyamayı:)Çok öpüyorum canımmm

    YanıtlaSil
  8. inci çiçeği;çok teşekkürler.valla fikir superdi uyguladım:))

    zeto;teşekkürler güzelim.sayenizde cici bi kotum oldu:)sende yeni bi boyama daha yap o zaman merakla bekliyorum;)öpüyorum şekerim:)

    YanıtlaSil
  9. Çoook güzel olmuş tatlım :) güle güle giy.

    YanıtlaSil
  10. yeşim;çok teşekkür ederim tatlım:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş da, ben neden kendi yaptıkarımı giyinmiyorum yaa,hep başkalarına hedie ediyorum. bende kendi yaptıklarımı seve seve giymek isterdi :)

    YanıtlaSil
  12. mürüşümm yeteneklim güleç yüzlüm ne kadannn güsel olmuş .)

    YanıtlaSil
  13. seddosh;canım hem hediye et hem kendinede bi kaç parça ayır derim:)kendi yaptığın bişeyi giymek çok mutlu ediyo:)

    stil direktörü;edimmmm canım benim teşekkürler.severim seni:)

    YanıtlaSil
  14. İyice hamaratlaştın hatun sen püüüü maşallah :D

    YanıtlaSil
  15. :))canım çok teşekkür ediyorum.işte elimden geldiğince uyduruyorum:)

    YanıtlaSil
  16. Canımmmm ben şimdi gördüm yaptığın şahaseriii geçen haftam çok yoğundu kusura bakma...Yaaa ama bu çoook güzel olmuşş kalp fikri çook tatlııı ben de bu fikirle bir şeyler deneyebilirim:) güle güle giy kotunu cnm benimmm

    YanıtlaSil
  17. :))çok şımardım.şaheser demişsin:))fikrimi beğenmene sevindim.sende dene şekerim.öpüyorum.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...