İzleyiciler

15 Şubat 2011 Salı

kombin



 Ankara'dan yaptığım alışverişi paylaşmadığım için gönül rahatlığı ile hergün bi parçayı giyiyorum.
(daha öncede söylediğim gibi çevremdeki bazı patavatsızlar yüzünden alışveriş postu yapmıyorum artık)

geçen hafta ofiste yoğunluk vardı veli toplantısı filan derken genelde klasik giyindim.bu hafta özüme döneyim istedim.şık olmak güzel ama rahat ve şık olmak paha biçilemez:))

gömlek;rodi(Ankara'dan)
yelek;Ankara'da adını unuttuğum bi mağazadan
jean;tally weijl
ayakkabı;deichmann
yüzük;Ankara sosyete pazarından
çanta;mango

bu oje ve gloss uyumuna bayılıyorum.maybelline ve loreal vazgeçemediklerimden.

not;ilk foto bulanıklığı için sorry.akşam ofisten çıkmadan önce acele ile çektiğim için böyle oldu sanırım.2.fotodada tlf çaldı derken böyle bişi çıktı ortaya.


buarada hep aynı yerde fotoğraf çekme nedenim sorulmuş formspring'te:))
makinayı otomatiğe alıp kendimi çektiğim en uygun köşe burası.ama artık farklı bi iki köşe bulcam inş. arayıştayım:)

10 yorum:

  1. cok hoş olmussun örtmenimm, çalışmasam seni ziyeret etmeyi, tanısmayı cok istiyorum. Adanalı blogler bi bulusma yapsa süpper olur:)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok tatlı olmuşsun... :) Yüzük ayrı bir güzel... ;)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim.inanmicaksın ama az önce düşündüm hatta bi iki arkadaşa mail atayım diyodum bu konuda.blogda duyurusunu yapıcam tabiki.bizde buluşalım dimi;)

    ama buluşmayı beklemeyebilrsinde.yerim çok kolay.istediğinde çık gel:)

    YanıtlaSil
  4. sihem;teşekkür edrim güzelim.bende sevdim yüzüğü;)

    YanıtlaSil
  5. Canım örtmenim saol ama yorumdada dediğim gibi ahh çalışmasam neler yapacamda calıstıgım için bi yere kıprayamıyorum bi pazarım var ozamanda sen dershanede olmuyorsun :)

    YanıtlaSil
  6. o zaman buluşmayı pazar günü yapalım.kolaylıklar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  7. pazar yada cumartesi öğleden sonra olabilir. Post yaptıgın zaman detayları konusuruz zaten değil mi? bakalım kaç Adanalı var :)

    YanıtlaSil
  8. yine çok hoş olmuşsun canım :)

    YanıtlaSil
  9. Canım benim çok güzel ciciler almışsın, güzel günlerde giy hepsini. Ayrıca kırmızı çok yakışıyor sana tatlım :) öpüyorum güzel öğretmenim.

    YanıtlaSil
  10. pembeesinti;cmt öğleden sonra yapalım o zaman.blogda duyuru yapıcam.mailleşirizde canım.

    zeynep;teşekkürler tatlım benim;)

    yeşim;çok teşekkürler canım.çok mutlu ettin beni:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...