İzleyiciler

16 Şubat 2011 Çarşamba

carmina ruj







tatlı bi blog sahibesi olan Tuğba'nın yılbaşı çekilişinde makyaj sepeti şanslısı olmuştum.
gelen bütün cicileri şu yazımda paylaşmıştım.farlarıda kullandım ama bi türlü post yapamadım.
bugün rujumu yakından görün istedim.
(evdeki ojelerdende bi kanki buldum rujuma:))

carmina'nın minerals serisini çok başarılı buldum.
*uzun süre kalıcı
*dokusu çok güzel(kuru bi cildi olan ben genelde ruj üstüne gloss ihtiyacı duyarım
ama bu üründe extra neme ihtiyaç duymadım)
*renk mat ve belirgin
daha ne isterim bi rujdan:)

pembiş pembiş öpüldünüz şekerler:)

7 yorum:

  1. çok güsel görünüyor,güle güle sür sürüştür cnm:*

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, iyi günlerde... ;)

    YanıtlaSil
  3. esra;teşekkürler güzelm:)

    sihem;saol canım:)

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan mürüşüm : )

    YanıtlaSil
  5. tekrar teşekkürler canımmm:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...