İzleyiciler

25 Şubat 2011 Cuma

bayıldım bu düğmelere



geçen hafta minik şirin bi dükkan keşfettim ve kendimi kaybettim:)
yurtdışından getirdikleri değişik ürünleri var.ponpon ve yoyo yapmak için minik makinalar,rengarenk düğmeler,örtüler,kutular...

ve en güzel yanıda dükkanın bi kısmında kurs veriliyor.aldığınız ürünleri kullanmayıda öğretiyolar,değişik örgü kurslarıda veriyolar.
brezilya nakışı diye bişeyden yeni haberim oldu ve ilk fırsatta kursuna gitmeye karar verdim.

o gün vaktim kısıtlı olduğundan kursa katılamadım ama beğendiğim iki paket düğmeyi kaptım:)
(düğmeleri düğme amacı dışında kullanmayı planladım)
kumaş makası ise önce rengi ile gönlümü çaldı sonra işlevini gördüğümde benim olmalı dedim:)

hayalimdeki gibi cıvıl cıvıl bi dükkan ve tatlı sahipleri ile daha sık görüşeceğim kesin:)

(adanalı bloggerlar için oranın fotoğrafları ile dolu bi post yaptığımda adresi paylaşırımda)

13 yorum:

  1. bayıldımmmmmmmmm dudaklı düğmelere yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. adana'da.pandora sokağında soldaki dükkanları takip edince görebilrsin:)

    YanıtlaSil
  3. bu makastan ben de gördüm geçenlerde. ama oda malzeme dolu olduğu için kendimi tuutum ve almadım. alsa mıydım acaba?!!

    YanıtlaSil
  4. bende bayıldım cnm :) yerini öğenmek için bir sonraki postu beklicektim ama saolsun biri sormuş :) c.tesi pandora sokagına ışınlanmak sart oldu :)

    YanıtlaSil
  5. antigone;tavsiye ederim.bunada bi yer aç şekerim:))

    pembeesinti;muhakkak uğra tatlım:)

    ms alonso;:))bende

    YanıtlaSil
  6. Ne düğmeler var öyle canım, meyveler, çiçekler, kuşlar, ben alıp ceketlerimin kol düğmesi olarak kullandım çok hoş oluyor... :))

    YanıtlaSil
  7. canım eminim sendede orjinal düğmeler superdir:)

    YanıtlaSil
  8. Mürüşüm eline sağlık ne güzel bi post olmuş hemen anlat burayı merak ettim : )

    YanıtlaSil
  9. Paylaşımın için sağol bende yakında adanaya gidersem mutlaka fırsat bulup gideceğim. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. kelebekinrüyası;canım gelde gidelim senle:))

    marifet;tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...