İzleyiciler

21 Ocak 2011 Cuma

vücuttaki çatlaklar için güzel bi karışım

haftaiçi sabahları evde olduğum günler tv izliceksem Ebru Şallı Tan'ın programını tercih ediyorum.

güzel yemek tarifleri yada güzellik sırlarını,maskeleri kaydediyorum bi kenara:)

bugünde güzel bi tarif aldım.biçok kadının problemi olabilecek bi sorun olan vücuttaki çatlaklar için gereken karışım şu;

1yemek kaşığı avakado yağı
1yemek kaşığı badem yağı
1tane Evitamini kapsülü(eczanelerde var)

karışımı çatlak olabilecek bölgelere uygulayalım derim.ilerde görüntüden ödün vermeyelim:)

6 yorum:

  1. işe yarıyormuş demek hı? denemek lazım :) saol cnm...

    YanıtlaSil
  2. Tatlımmm bende severek izliyorum kalemi kağıdı hazırladım tam vereceği sırada tlfnum çaldı sinir olmuştum hızır gibi yetiştin.İleride bebek sahibi olursak çatlaklarımız olabilir :(

    YanıtlaSil
  3. umarım ihtiyac olmaz ama gebeliğin ilerleyen aylarında olmaması ıcın bu tarıfı kesın denıycem. Çok sağol not aldıgın içinn:)

    YanıtlaSil
  4. dilerim hepimiz işine yarar:))

    YanıtlaSil
  5. myprincess;işe yarıyo diyolar denemek gerek:))

    vanilya;aaa sevindim işe yaradığıma:))evet ilerde bebiş düşününce gerekebilir:)

    modaeratör;canım neolur neolmaz sen kullanmaya başla bi kaç ay sonra.önlemi al.zaten gayet doğal ürünlermiş gereken.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...