İzleyiciler

31 Ocak 2011 Pazartesi

şıpsevdilik max.da:)

bu hafta okullarla beraber bizde tatil moduna geçtik.dersleri haftaya yapıcaz.

bu sırada gezme-tozma durumlarını ayarlıyorum benim gibi öğretmen arkadaşlarımla.
bazıları ile şehiriçi planı yapıldı.canım dostumla ise şehirdışı planı yapılmak üzere bugün netleşcek inşallah:)


ee cingifilli akşamları boş dururmu;
bi akşamda hem t-shirt boyama hem örgü örme hem silikon tabancası ile bişiler süsleme isteğim oluyo:)
(şıpsevdiliğim üstümde)
bende çareyi hobi odamdaki bikaç parçayı salona taşımakla buldum.
bi internet sitesinden aldığım minik rafı taşıdım koltuğun yanına,doldurdum bikaç günlük oyalanıcaklarımı ohh rahata erdim:)

dilerim düşündüğüm gibi bi tatil geçiririm.sonrasında bol fotolu postlarla buluşuruz.
mutlu günler diliyorum...





12 yorum:

  1. oo canı sen baya baya salona yerleşmişsin:)

    YanıtlaSil
  2. :) kolay gelsin örtmen hnm :) öperiz

    YanıtlaSil
  3. pembe esinti;:))mersii.bende sizleri öperim:)

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin canım bakalım neler çıkacak :)

    YanıtlaSil
  5. fundacım teşekkürler.bakalım neler uydurcam:)

    YanıtlaSil
  6. :))haklısın edicim balım:)

    YanıtlaSil
  7. Mutlu bol huzurlu bir tatil dilerim canım benim...

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler tatlım benim:)

    YanıtlaSil
  9. gayet düzenli yalnz o dikkatimi cekt benimkleri gorsen omg :))

    YanıtlaSil
  10. kumaş boyalarının rengini çok beğendm:)
    yeni bloguma beklerimm sizide izlersnz sevinirm:)

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...